Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip trouwringen

5-10-2012 14:54:56
Beste bruidjes,

even een tip voor wie nog trouwringen gaat kiezen.

Wij zijn dinsdag bij Fede Di Oro geweest. Ik had mijn eigen goud mee, een mooie halsketting maar niet echt (modern) draagbaar, wegens de grote emotionele waarde wilde ik graag dit goud gebruiken in onze ringen.

Al bij het eerste contact met FDO zeiden ze me dat dit zeker te realiseren was.Het ging ook over geel goud, maar dat kunnen ze aanpassen in het smeltproces.
Bij onze keuze dinsdag echt positief verrast, eerst en vooral konden we uit een groot aantal voorbeelden kiezen, en bovendien staat de goudprijs enorm hoog. (wat weer gevolgen meebrengt voor wie nu ringen gaat kopen)

Wij kozen een prachtig paar samenhorende ringen, voor mij eentje met 10 briljantjes, en ik kreeg nog goud terug (kon ook kiezen om geld terug te krijgen ipv het resterende goud....

Wie dus nog oud goud liggen heeft, of goud met emotionele waarde, op deze manier kan je geld bespraken en toch heel mooie ringen kiezen.

Groetjes

een héél tevreden bruidje

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 912

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-10-2012 15:10:46

Wij hebben het ook op die manier gedaan! Is idd ook wel heel besparend. Bij onze ringen gingen ze nog een legering bij doen om van dat gele goud, wit goud te maken omdat wij geen geel goud dragen. De overschot ging ze in latjes gieten zodat we in de toekomst nog aan onze kinderen kunnen schenken.

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik6-10-2012 8:23:46

Wij zijn dinsdag ook daar geweest!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...