Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe omschrijven dat wij al voor de wet getrouwd zijn?

  5-10-2012 14:51:42
Hey,

Wij trouwen 15 Juni 2013 voor de kerk, gevolgd door een receptie en avondfeest. Wij trouwen echter op 13 februari 2013 al voor de wet. Wij hadden dit graag ergens op de uitnodiging vermeld maar ik raak niet verder dan "op 13 februari 2013 trouwden wij voor de wet" en ik vind dit niet echt romantisch klinken... wie kan mij helpen?

Sara
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1733


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-10-2012 15:17:19

Op 13 februari zijn we voor de wet getrouwd maar om te feesten was het nog wat te koud....
Op 13 februari trouwden wij voor de wet, ons feestje hebben we naar de zomer verzet...
Op 15 juni trouwen wij voor de kerk, 13 februari hadden we al het papierwerk...
Op 13 februari hebben we reeds ons pootje gezet, nog niet voor de kerk, wel voor de wet.

... ik blijf denken ze



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-10-2012 15:18:23

Op 13 februari trouwden we reeds voor de wet maar op 15 juni wordt het pas dolle pret



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik5-10-2012 16:16:53

Ik volg dit item zeker mee, want wij zijn bijna 3 weken geleden getrouwd voor de wet, en trouwen pas 6 juli voor de kerk. Dus had het ook graag al op onze uitnodiging gezet dat we al getrouwd zijn voor de wet.

Grtjs!
Nathalie



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-10-2012 16:33:05

Officieel zijn wij sinds 13 februari al man en vrouw maar het mooiste moment delen we op 15 juni met jou...



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik5-10-2012 20:57:12

Kelly, zalig dichttalent jij!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik5-10-2012 22:18:06

ik wou ook net zegge amaai kelly zo creatief



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 13:00:15

vooral de laatste versie vind ik super Kelly! Bedankt!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-10-2012 13:04:24

Graag gedaan, voor de rest ben ik niet zo creatief ze maar met woorden wel (oef, heb ik toch nog 1 talent )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info