Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

4-10-2012 21:20:52
Hallo,

Ik twijfel erg ivm de stijl juwelen die ik uit wil...
En ik kan toch moeilijk vanalles kopen en dan pas testen om te zien wat het beste/mooiste is ?
Mijn bustierkleedje is wit met een zwarte tailleband, en verder geen parel en steentjes als versiering.
Ik heb donker haar en zal wrs een redelijk los lapsel hebben (misschien enkel een beetje achteruit uit mijn gezicht).

Ik twijfel dus tussen een zwaardere zwarte parelketting en armband. Maar zwarte oorbellen ga je amper zien door mijn donker haar.
Ik heb ook mooie zilverkleurige juweeltjes gezien (met kristalletjes dus bling bling), een ketting in Y-vorm, armband, oorbellen (lang or kort) en misschien een dunne diadeem/tiara.
Maar wordt dat niet erg veel?

Kennen jullie misschien betrouwbare sites waar je veel kan vinden? De gewone fijne parelkettingskes vind ik persoonlijk niet zo mooi...

Bedankt :-)

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 676

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik4-10-2012 22:01:16

Op etqy kan je heel wat vinden.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik4-10-2012 22:02:46

Etsy bedoelde ik dus :-) Ik zou het ook moeilijk vinden... Uiteindelijk zou ik kiezen voor de bling bling gezien het iets chiquer is en het met de trouw wel ietsje meer mag zijn, zeker als er al geen blink of parels aan je kleedje zitten.

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik5-10-2012 7:35:27

En zeker eens meenemen om op voorhand te passen bij u kleed. want ik had een ketting maar het kwam echt niet mooi uit.

tine
14-8-2010
 Meld misbruik5-10-2012 8:34:32

neem eens contact op met filipa, van to have & to hold, even via google ga je zo op haar site komen. ze heeft echt leuke dingen en kan ook op speciale wens wat maken, helemaal naar je smaak dus. en zeker betaalbaar!

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik5-10-2012 10:41:23

ik ga mijn juwelen bij lemony bestellen. daar heb ik op dit forum ook al veel goede commentaar over gelezen.

Ik zou ook voor de blingbling juwelen gaan. Zeker als je oorbellen anders niet opvallen met je donkere haar. En wat blingbling is altijd feestelijker, wat zeker mag met een trouw :-)

betty
21-6-2013
 Meld misbruik6-10-2012 12:33:53

Als je je haar laat open hangen zou ik toch iets grotere oorbellen nemen. Pas alleen op dat ze niet te zwaar zijn je moet ze tenslotte een hele dag dragen. Maar met je donker haar zou ik voor witte parels gaan met iets zwart tussen of bling bling met iets zwart.En idd niet te fijn.Veel sucees met je zoektocht,ik ben ook nog op zoek naar juwelen en vind het ook niet gemakkeljk. Zoals je zegt je kunt niet alles kopen om het op je pasdag eens te proberen. Laat het ons weten als je het gevonden hebt en waar.grtjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...