Terug naar overzicht
Op etqy kan je heel wat vinden.
Etsy bedoelde ik dus :-) Ik zou het ook moeilijk vinden... Uiteindelijk zou ik kiezen voor de bling bling gezien het iets chiquer is en het met de trouw wel ietsje meer mag zijn, zeker als er al geen blink of parels aan je kleedje zitten.
En zeker eens meenemen om op voorhand te passen bij u kleed. want ik had een ketting maar het kwam echt niet mooi uit.
neem eens contact op met filipa, van to have & to hold, even via google ga je zo op haar site komen. ze heeft echt leuke dingen en kan ook op speciale wens wat maken, helemaal naar je smaak dus. en zeker betaalbaar!
ik ga mijn juwelen bij lemony bestellen. daar heb ik op dit forum ook al veel goede commentaar over gelezen.Ik zou ook voor de blingbling juwelen gaan. Zeker als je oorbellen anders niet opvallen met je donkere haar. En wat blingbling is altijd feestelijker, wat zeker mag met een trouw :-)
Als je je haar laat open hangen zou ik toch iets grotere oorbellen nemen. Pas alleen op dat ze niet te zwaar zijn je moet ze tenslotte een hele dag dragen. Maar met je donker haar zou ik voor witte parels gaan met iets zwart tussen of bling bling met iets zwart.En idd niet te fijn.Veel sucees met je zoektocht,ik ben ook nog op zoek naar juwelen en vind het ook niet gemakkeljk. Zoals je zegt je kunt niet alles kopen om het op je pasdag eens te proberen. Laat het ons weten als je het gevonden hebt en waar.grtjes