Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linea Raffaelli

25-9-2006 12:54:52
Hoi,
Heeft iemand ervaring met de concept shop van linea raffaelli in Brugge?
Ik had graag eens een idee gehad hoe de kostprijs ligt van de trouwjurken en de suitekledij.
Heb er totaal geen idee van wat dat kost, binnenkort zou ik eens willen gaan kijken.
Groetjes

Valerie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 661

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik25-9-2006 13:37:42

Ik ben naar de conceptshop van Linea Raffaelli in Leuven gegaan.

De service is geweldig, je krijgt tijd en advies, je past eens alle stijlen en gaat dan verder in jouw favoriete stijl, je krijgt de kans om accessoires te passen etcetc.

De prijzen zijn zeer uiteenlopend. Neem gemiddeld 1250 euro voor de jurk. Schoenen kosten er 175 euro. Een stola rond de 100 euro.

Een voordeel is, als je dat merk wil, dat ze alle modellen hebben, dat ze modellen kunnen aanpassen en dat ze ook modellen van vorige jaren soms nog kunnen leveren. Bij mij is bijvoorbeeld de stof van de onderrok (die zichtbaar wordt aan de zijkant) veranderd, om beter bij mijn topje te passen.

Succes!

Miriam

els
17-8-2011
 Meld misbruik25-9-2006 14:50:37

Hoi,
Als ik eerlijk mag zijn, ik heb jurken van Linea bij Cony en La Sposa gezien die ze in Brugge niet hadden. Ze duwen bij Linea ook nogal om te verkopen, ik had zogezegd maar 1 week meer en in andere winkels had ik nog ruim een maand de tijd. In Brugge moest ik binnen de week beslissen. Ze dringt ook haar zin op en je krijgt geen vrije keuze om te passen wat je wil. Kleine pashokjes, geen daglicht,... De andere winkels waren echt een aanrader.
Best is misschien op voorhand je budget door te geven, dan laten ze je geen kleedjes passen die daarboven liggen en kom je niet voor een verrassing te staan.
La Sposa en Cony waren echte aanraders!

Veel plezier en geniet er van!

Sabrina
12-8-2007
 Meld misbruik25-9-2006 19:17:24

Ik heb mijn kleedje gekocht bij LR in Brugge. Ik was héél erg tevreden van alles, ze hadden heel veel geduld, haalden alles uit wat ze maar dachten dat mooi ging zijn bij mij,...die eerste pas heeft zeker 3 uur geduurd en ze hebben zich echt niet opgedrongen. Ik denk dat het misschien ligt aan welke verkoopster je hebt. Ik vond dat ze vooral ook eerlijk waren en dat vind ik ook heel belangrijk. Wel altijd best een afspraak maken, dan kunnen ze zeker tijd voor je maken. En misschien ook niet in het weekend, want de zaterdag is het daar ook altijd druk. Ik heb voor mijn kleed + schoenen LR + ketting LR betaalde ik zeker niet meer dan 1.250€.

Heel veel plezier nog met je voorbereidingen,
Sabrina

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik27-9-2006 22:48:22

Hoi,

Als er iemand is die vol lof is van de conceptwinkel van Linea Raffaëlli in Brugge dan ben ik het wel. Ik ben er telkens als een vriendin ontvangen. Ze dringen zich zeker niet op!!!!! Jo Quicke de gerante is echt een super lieve madam. Ze zijn daar echt vriendinnen geworden. Dat de pashokjes klein zijn dat is waar maar moet dat groot zijn? Is een winkel daarom minderwaardig? De service is er heel goed. De prijsklasse is tss de 1000 euro en de 2000 euro. Mijn kleed koste 1044 euro + stola van 170euro + schoenen 170euro + juwelen 121 euro.
Veel succes met je zoektocht en geniet met volle teugen.

P.S ze dringen je ook geen kleedjes op. Je krijgt een 15-tal ringen om rond de kapstok te hangen om zo duidelijk te maken dat jij geinteresseerd bent in die jurken. Daarna is het passen geblazen. Ze zijn idd ook heel eerlijk. Bij mij zeiden ze dat wit niet mijn ding was en dat was ook zo.

Debra
reeds 47 dagen getrouwd

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik28-9-2006 16:16:11

Hoi,
Super dat er toch goeie reacties zijn, want ik ben echt heleaam weg van de collectie van LR. Heb onrtussen de nieuwe catalogus ontvangen en ik smelt weg als ik die kleedjes zie. Het wordt vast moeilijk om te kiezen, mag op 4 november gaan passen. Ben benieuwd, aan de telefoon waren ze wel heel vriendelijk in ieder geval.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...