Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeaulijst

  25-9-2006 10:33:27
Hoi
Ik wil heel graag als cadeautip geen envelopje op de uitnodiging zetten maar een cadeaulijst. Alleen mn vriend is bang dat we dan alles dubbel krijgen. Heeft iemand een goed idee hoe je dat kan verhelpen?
Groetjes marije

Marije
7-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1128


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik25-9-2006 10:46:22

Hoi,

Kan je dan niet beter ergens een huwelijkslijst leggen?

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik25-9-2006 13:18:32

een vriendin van mij had een boekje waar op ieder blad een foto + de prijs van iets dat ze graag wouden hebben stond. Je kon dan het boekje doorbladeren en het blad met de cadeau van jouw keuze uitscheuren. Zo waren ze zeker dat ze niets dubbel kregen.

Een ander idee is idd een huwelijkslijst bij een of twee winkels, of zelf on line een soort huwelijkslijst maken met jouw cadeautips. Je kan dan de mensen vragen een email te sturen met welk cadeautje ze kopen, zodat je kan aanduiden op je 'online lijst' welk cadeautje reeds gekocht is.



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik25-9-2006 13:32:30

Wij hadden onze huwelijklijst bij Inno en da's heel goed meegevallen. Je bent niet verplicht om alles wat op je lijst staat te kopen. Je kan zeker niks dubbel krijgen, want Inno opent zogezegd een rekening en telkens iets van de lijst gekozen wordt, komt het bedrag van dat cadeau op de rekening. Dus uiteindelijk beslis je zelf nog wat je er mee koopt. Ik wou eigenlijk vooral een mooi servies en bestek, maar daarvan is bijna niks gekozen. Wel de 'fictieve' grotere cadeaus die we er op gezet hadden. Dus met dat geld hebben we dan het servies en bestek gekocht. Heel gemakkelijk en je krijgt nog een kaart voor een heel jaar 10% korting!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06



Karen
10-6-2006
 Meld misbruik26-9-2006 8:26:48

Hallo Marije,

ik ben in juni getrouwd en wij hadden een huwelijkslijst gelegd bij www.1001listes.com . Dat is een huwelijkslijst, waarbij je kan kiezen uit verschillende winkels om iets bij aan te kopen, dat gaat van huislinnen tot weekendjes weg, tot sportgerief, tot wijnen, etc. Heel goeie service en heel handig, omdat mensen gewoon kunnen bellen of via internet je lijst kunnen zien. En zo ben je ook niet streekgebonden aan één winkel. Je krijgt een soort betalingskaart waarmee je dan je cadeau's kan gaan halen. Ook zie je online jouw lijst met foto's, je kan ze zelf aanpassen als je wil. Wij waren er heel tevreden over en iedereen vond het 'n origineel concept. In elk geval veel succes !
Groetjes, Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info