Terug naar overzicht
hoi,Bonnie en Clyde, Olivia Newton John en John Travolta, Ike en Tina Turner, Louis en Clarck, Sonny en Cher, Nicole en Hugo :-)...Hopelijk heb ik je wat op weg geholpenDebra44 dagen getrouwd
Brad Pitt en Angelina Jolie, Justin Timberlake en Cameron Diaz, David Beckham en Victoria, Johnny Depp en Vanessa Paradis..
Den dikke en den dunne, Gaston en Leo, Mickey en Minnie Mouse, Adam en Eva, Tarzan en Jane, Fred Astair en Ginger Rogers, Badman en Robin, Tom en Jerry.Goh, ja, moeilijker dan je zou denken he :-)groetjesKatrien30/9/06... nog 6 daagjes!!
heyHeel leuk idee!!! Maar ik zou wel echt onsterfelijke duos nemen en geen hollywoodsterren, want voort zelfste geld zijn die al uit elkaar tegen volgend jaar...Ik kan niet meteen op anderen komen dan hier al gezegd zijnGroetjesVicky16 dagen getrouwd
samson en gert, toch ook een bekend duo he. Misschien voor de kinderen of jongeren tafel.
Hallo - op ons trouwfeest hadden we ook duo's ... Adam& Eve, Tarzan& Jane, Fred& Wilma, Romeo& Juliette, Anthony& Cleopatra, Homer&Marge ... en dan afhankelijk van leeftijd hebben we ze aan de een of andere tafel geplaatst -- hoop dat dit helpt, Angelique
Bedankt iedereen voor de hulp!!!Vele groetjesEmyNog 15 dagen te gaan!!!