Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rue de Brabant - jurken volwassen bruidsmeisjes

  7-9-2012 14:00:14
Hallo,

Heeft iemand een idee of ik in de winkeltjes in de Rue de Brabant ook terecht kan voor mooie (goedkope) feestelijke bruidsmeisjesjurken?
Zij zijn dan 18 en 21 en hebben een totaal verschillend figuur. Toch willen ze ofwel hetzelfde kleedje, ofwel dezelfde stof/kleur. In de gewone kledingswinkels is dit dus niet zo makkelijk te vinden. Kan je in de Rue de Brabant eventueel dezelfde kleedjes maar in een andere kleur bestellen? Ik wil namelijk graag grasgroene kleedjes voor hun :-)
Iemand een idee van prijs, of enige ervaring daar? Of andere tips? Alle info is welkom !


Carrie
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1383


Sara
15-6-2013
 Meld misbruik7-9-2012 14:24:11

Ze hebben daar zeer veel feestelijke jurkjes, aan schappelijke prijzen. Ik zou zeggen: ga eens snuisteren en vragen kan nooit kwaad hé! Veel succes!



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik7-9-2012 14:40:40

Ik zit ook met volwassen bruidsmeisjes, dus ik ga even volgen :-)



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik7-9-2012 17:38:00

Ik heb daar ooit een feestjurk gekocht ze hebben er heel veel keuze en ook veel dezelfde jurken die je ook in andere kleuren kan krijgen! Van prijs vallen ze ook best heel goed mee!




Annechien
5-10-2012
 Meld misbruik7-9-2012 22:02:20

Wij hebben ook volwassen bruidsmeisjes. We zijn in Brasschaat bij anne-sophie smartshopping geweest. Helemaal niet duur en veel keus!!
Echt een aanrader!!



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik8-9-2012 11:37:04

hoi Anneschien, over wat een prijsklasse spreken we dan? dat ziet er echt een leuke winkel uit! :-)



Annechien
5-10-2012
 Meld misbruik9-9-2012 20:54:31

Korte kleedjes beginnen vanaf 69 euro dacht ik. De duurste zijn 300... dus echt wel te doen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...