Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertbuffet

  12-9-2006 19:49:13
wij trouwen op 10 maart 2007
sommige mensen nodigen we enkel uit voor receptie,familie en goede kennisen voor avondfeest en dan nog colega's enzo voor dessertbuffet.
doen jullie dat ook?of hoe staan jullie hier tegenover?
alvast bedankt.
patricia

patricia
10-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 658


Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik12-9-2006 19:54:22

Hey Patricia,

bij ons is er een andere gewente.
Het is zo dat wij kennissen enzo op de receptie vragen, dichte familie en beste vrienden de hele dag door, nichten en neven en goeie kennissen enkel op het avondfeest en daar stopt het.
'k Vermoed dat dat ook met gewenten van de streek te maken heeft. Ik ken iemand uit Limburg en die heeft ook totaal andere gewenten dan wij.



An
13-8-2005
 Meld misbruik12-9-2006 23:17:05

Hoi Patricia,
Wij hadden het ook zo:
vrienden en kennissen (van de ouders) op de receptie. Familie en goede vrienden op het avondfeest, collega's en verdere vrienden op het dessertbuffet.
Je moet doen waar je je het beste bij voelt...
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 8:53:13

Hey,

Ik denk niet dat het echt streekgebonden is. Je doet gewoon waar je zin in hebt.
Wij hebben vooraf geen receptie (behalve dan één van 45 min voor de gasten van het diner). De mensen voor het diner zijn familie en goede vrienden. De anderen (collega's en vrienden) nodigen we uit voor het dessertbuffet aangezien het allemaal jonge mensen zijn. Die hebben niet zoveel aan een receptie en zo kunnnen ze ook het ganse dansfeest meemaken.

Groetjes, Sissi



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik13-9-2006 9:00:18

Hallo,

Wij hebben geen aparte receptie. Eerst een aperitief voor de mensen van het avondfeest (familie en vrienden). Voor het dansfeest nodigen we dan collega's en enkele kenissen uit. Zij kunnen eerst nog van een hapje-tapje-formule genieten om daarna mee aan te schuiven aan het dessertenbuffet.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik13-9-2006 10:54:34

Hey,
Wij geven voor ons feest geen receptie. Iedereen van onze familie en vrienden die wij er willen bijhebben nodigen wij uit.

Maar de week nadien geef ik op een avond bij ons in de buurt een receptie waar de collega's, atletiekclub, ...zijn op uitgenodigd. De mensen kunnen dan zolang blijven zoals ze willen, en gaan vooraf een budget opstellen voor de drank.

Ik vind dit beter, want als je een receptie ervoor heeft, gaan er veel mensen niet komen voor dat uurtje. Zeker omdat men soms van ver moet komen. En al zeker omdat de atletiekclub op de dag van onze trouw naar de kustmarathon moeten.

Maar iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt ;)

Groetjes,
Christine



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-9-2006 12:42:51

Hey Christine,

Wel grappig. Ik zit met hetzelfde probleem. Wij trouwen de dag voor de 20 km van Brussel en ik denk ook dat de mensen van de atletiekclub voor dat uurtje het traject niet zullen doen. Ik wou er toch een aantal uitnodigen voor het feest, maar ik vrees dat die rond 1Hr al naar huis zullen gaan ( en we betalen een drankforfait tot 4Hr)omdat ze de dag erna moeten lopen. Ik dacht ook om een receptie te geven de week erna of zo, maar dat is toch niet hetzelfde als op de dag zelf hé. Ik weet dus nog niet goed hoe ik het ga oplossen.

Groetjes, Sissi



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik13-9-2006 13:10:02

Hey Sissi,

Het is niet altijd gemakkelijk. Maar de mensen van onze atletiekclub zien dat wel zitten de week erna, dus geen probleem.
En ik ga voor hen zelfs speciaal mijn trouwkleed opnieuw aandoen ;)

En nu kan ook iedereen van de atletiekclub komen. Want moest ik iedereen vragen die ik wou, en die komen met parnter, dan zat ik toch al gauw aan 80 man meer. En zitten nu al aan +/- 100 man.
En nu heeft het niet als het er meer zijn...

En spijtig genoeg kunnen er op onze locatie max. 150 zitten voor te eten.

Maar voor ons is dit de ideaele oplossing =)

Groetjes,
Christine



Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik26-9-2006 9:05:42

Vanaf wanneer nodigen jullie iedereen dan uit op het dessertbuffet? Bij ons zou dat pas vanaf half elf zijn, maar das precies zo laat... ook omdat we in de winter trouwen... Wat denken jullie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info