Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkslijst dilemma

  11-8-2012 15:17:44
Hallo medebruidjes, als kadotip had ik graag een huwelijkslijst gemaakt waar de gasten iets van kunnen kopen om onze huwelijksreis te sponseren en extra speciaal te maken. (en omdat ik gewoon geld geven ontzettend onpersoonlijk vind)
Ik was eerst van plan om een online lijst te maken, maar ik wil niet zoveel procent voor elke storting afgeven en zelf ben ik ook niet handig genoeg om een eigen website te maken.
Nu kwam ik op het idee om gewoon bij de uitnodigingen een extra A4 toe te voegen met daar onze lijst op. Op deze manier heeft iedereen de lijst en doen ze ermee wat ze willen.
Wat vinden jullie van dit idee? of hebben jullie betere ideeen?
groetjes Inge

Inge
20-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1911


Lize
24-8-2013
 Meld misbruik11-8-2012 15:31:31

Lijkt me wel oké, maar wat dan als 2 koppels beslissen hetzelfde te kopen? Zo'n blad papier wordt niet geupdate, dus bestaat die kans wel. En dat zou jammer zijn...




Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik11-8-2012 15:38:04

Klinkt wel leuk zo, en wat zet je daar dan zoal op?



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-8-2012 19:08:38

Hey, je kunt tegenwoordig heel makkelijk een gratis trouwsite maken. Als je die link op je uitnodiging zet, kunnen de mensen daarop kijken. En als je dan die site je lijst zet Kunnen de mensen zo kiezen. Wat ook kan is gewoon de onderdelen van de lijst erop zetten en het bedrag... De mensen kunnen dan geven wat ze willen zonder iets 'gekozen' te hebben. Groetjes.



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik12-8-2012 10:48:06

En ligt je huwelijksreis zelf al vast? Want ik weet dat er verschillende reisbureaus (zowel grotere als kleinere zijn) die zelf zo'n service voorzien (bv. Thomas Cook)...



Inge
20-10-2012
 Meld misbruik12-8-2012 11:28:37

Lize; zover had ik natuurlijk niet gedacht en dta zou idd wel jammer zijn

Rebekka; ik was van plan om er kleinere dingen op te zetten als een ijsje gaan eten en cocktails drinken op het strand en zwembad, maar ook de daguitstappen en andere activiteiten.

Alessia; dan zal ik nog is verder gaan surfen en googelen

Marjan; ja onze huwelijksreis ligt vast en ik weet dat ons reis bureau dat niet doet.



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 11:49:07

Mja, ons reisbureau doet dit ook. En de lijst wordt heus niet geupdate voor iets dat al gekozen is. Het principe is gewoon dat de mensen het gevoel hebben ze een geweldige ervaring kado doen, terwijl je deze ervaring gerust van meerdere personen kan krijgen. Maar dat wil daarvoor niet zeggen dat je ze ook meerdere keren zal doen.
Het is gewoon een leuke manier om 'het geld geven' een strikje om te doen.



Delphine
21-4-2012
 Meld misbruik25-8-2012 22:39:17

Op http://www.trouwlijst.be/ kan je je online lijst aanmaken, maar dan moet je inderdaad wel een procentje afgeven. Maar in ruil daarvoor is het wel super makkelijk en het wordt wel geupdate.

Heb je al gekozen wat je gaat doen, Inge?



Karolien
11-9-2011
 Meld misbruik4-9-2012 21:33:17

Hej Inge,

Wij hebben ook zo'n lijst gebruikt op trouwlijst.be, waar iedereen iets kon sponseren voor ons nieuw huis, of voor de huwelijksreis. We hadden het allemaal in kleine items gesplitst, en hebben er heel veel leuke reacties op gehad van vrienden en familie :)
Heel veel mensen kwamen ons vragen hoe bvb de uitstap was geweest die zij gesponserd hadden.
gr,
Karolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info