Terug naar overzicht
Mijn haren worden gedaan door Dorien van knip & Co, kapsalon in Rillaar. Mijn proefkapsel was zeer leuk en geslaagd, dus ben al benieuwd voor de grote dag. Ze deed precies wat ik wou en wat ik in gedachten had, en dat is heel belangrijk heb ik hier al vernomen :-)en ze komt aan huis, tarieven staan op de website.
Ik ben Hair- & Make-up artist in regio Vlaams-Brabant en kom ook aan huis de dag zelf, voor zowel je hairstyling als make-up. GroetjesAnnie
Hey Annie, Ik ben zelf ook nog op zoek naar een kapster, voor in Veltem, voor de 8e september. Misschien kunnen we iets afspreken? Wat is je telefoonnummer? Groetjes, Saïdja
Hallo Saïdja, Sorry voor mijn laattijdige antwoord, maar ik zie nu pas je aanvraag.8 september kan ik helaas niet, ik werk dan de hele dag op een modellenbeurs in Oostende. Ik kan je anders ten zeerste Kelly Lenhardt van bruidskappers aanbevelen met wie ik ook samenwerk en die ook van de streek is.groetjesAnnie
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
Ik volg dit efkes, Ik zoek namelijk ook een visagiste/kapster aan huis voor regio Tienen ;-) Groetjes, Keshia
ha ik zoek ook visagiste/kapster aan huis regio leuven :-) met een goei prijs ;-)