Terug naar overzicht
HeyIk weet niet direct een zinnetje om op je uitnodiging te zetten maar het scheelt wel al als je zet "van...tot..." dan bijvoorbeeld "vanaf...tot...".En voor de rest een beetje hopen dat men er met respect mee omgaat...Wij hebben ook zo 1 koppel die echt soms 2 uren te laat durven komen ofzo...nl de zus van mijn aanstaande...die is echt verschrikkelijk daarin, ik heb haar nog nooit op tijd weten zijn... Onze familie verwachten wij 's morgens om 10h bij ons thuis.Tegen hen hebben we gezegd 9h30, omdat ze er zeker om 10h zouden zijn dan...Mijn ventje heeft haar wel al gewaarschuwd dat ze zeker op tijd moet zijn en dat we niet wachten op laatkomers, en dat ze dan de rest van de dag ook niet moet komen...'t Is niet altijd makkelijk eh...en veel mensen staan daar niet bij stil dat je tenslotte wel betaald voor die hapjes en drankjes!
Wij geven een diner voor de familie en getuigen en de avondgasten sluiten bij het desssertbuffet aan.We zouden hen ook op tijd willen laten toekomen, omdat we nog een kleine verrassingsceremonie voorzien tijdens ons avondfeest. Ik ben dus ook iets aan het verzinnen om de gasten zeker op tijd te laten komen...Misschien 'aanvang xx u. stipt' ...?
wij kregen laatst ook een uitnodiging in de bus met het zinnetje: "u bent vriendelijk uitgenodigd om 18u stipt"zo kan het dus zeker!
Als het maar op 1 bepaald groepje gaat, kan je hen er dan niet persoonlijk op aanspreken? Dan zal het zeker blijven hangen.
Meestal staat er op een uitnodiging "vanaf ...u" wij hebben gezet "om ...u" in de hoop dat ze er dan om dat uur zeker zijn. En wie te laat is heeft pech vind ik, ik ga er niet op wachten.
Je kan het er gewoon opzetten: Start dessertenbuffet 21.30u bv. Wedden dat ze op tijd zijn :-)
ik denk dat ik dat op het bijgevoegd briefje van de ceremoniemeester ga schrijven die bij de uitnodiging zitgroetjes sarah
Wij gaan zetten.... Klokslag..uurVind ik mooi gezegd en toch duidelijkHopelijk wordt er rekening mee gehouden :-)
Merci voor de ideetjes
dit staat er bij ons Graag willen wij op een gelukkig leven klinken. Kleine hapjes eten en vele bubbels drinken.Te salons Denotter, Torhoutsesteenweg 76, Zedelgem, ploffen de kurken om 17u. Dus wees op tijd,want om 18u30 nemen we met een kus afscheid.
Amai, da's wel mooi Tima!
Voor onze receptie hebben wij gezet:Wij nodigen u vriendelijk uit op onze receptie met hapjes en bubbels in Landhuis 't Molenhof. We starten om 17u en eindigen om 19u.Voor ons avondfeest die dus ook start met een receptie hebben staan:Wij nodigen u vriendelijk uit op ons avondfeest in Landhuis 't Molenhof.We starten om 19u30 met de receptie gevolgd door het diner en dansfeest.Denk dat het op die manier ook wel duidelijk is dat ze geen uur te laat moeten komen... en wat er allemaal te verwachten is.