Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een zware domper

4-8-2012 13:15:12
Hey iedereen,
Even over onze uitnodigingen, een goede vriend van mijn aanstaande ging onze uitnodigingen ontwerpen.
Hij is grafisch ontwerpen en wou dit graag doen voor ons.
Verschillende proefafdrukken gemaakt en het was helemaal ons ding!
Het was dik in orde alles nagekeken op schrijffouten en hij mocht ze drukken.
Gister is hij de uitnodigingen komen brengen ik vond ze SCHITTEREND!
De dag ervoor had ik alle enveloppen netjes geschreven 4 uur mee bezig geweest.
En omdat ik moest gaan werken heeft mama de kaarten in de enveloppen gedaan en heeft ze dicht geplakt +postzegel geplakt.
Nu zie ik toch wel dat er een fout op de uitnodigingen staat.
Er staat De Heer en Mevrouw ... hebben het genoegen het huwelijkaan te kondigen, huwelijkaan zonder spatie.
Alles zit al dichtgeplakt dus alles moet opnieuw weer een week wachten en alles opnieuw schrijven.
Ik let hier zelf altijd zo op bij de aankondiging van een trouw en vind het zo knullig staan als er fouten in staan.
Ik ben al superblij dat we save the date kaarten hebben verstuurd dat omdat het nu toch echt begint te korten.
Nu zit die vriend op Reggae geel en ik heb gister al een smsje gestuurd:
Beste Jan,
Sorry dat ik je stoor in je vrije weekend maar er is een probleem met de aankondigingen er staan druk fouten in.
Op de proefdruk staat het goed maar op de orginele staan 2 woorden zonder spatie er tussen.
Erg vervelend maar zou het graag opgelost willen hebben.
Hij heeft nog niks laten weten...
En hij vertrekt volgende week naar Thailand voor 3 weken die uitnodigingen moeten echt de deur uit!
De moed zakt in mijn schoenen
Pfffff...
Een niet zo happy bride to be

Stephanie
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1485

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik4-8-2012 13:52:16

geen paniekreactie!
ze kennen je datum, wij hadden dat ook gedaan;
Onze uitnodigingen zijn ook allemaal weg nu, waren ook wat later, maar dankzij de save the date van december maakt dat niet echt uit hoor.
Herstel de fout, want dat is idd knullig! Ik vind zoiets ook echt erg!

groetjes

ruth

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik4-8-2012 18:38:22

Als dat echt een goede vriend is van je toekomstige, dan zou ik me niet generen om hem even op te bellen, ook al heeft hij een vrij weekend. Hij zal het wel begrijpen en dan kan hij het mss maandag al in orde brengen nog voor hij op reis vertrekt.
Komt wel goed!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik4-8-2012 18:39:28

Ik vind het nu persoonlijk niet zo'n gigantisch opvallend foutje...spellingsfouten en dt-fouten vind ik veel erger. Ik zou ze niet opnieuw doen, maar net even voorgelegd aan mijn ventje en hij zou't wel opnieuw doen. Mja, misschien 'ns laten lezen door iemand zonder de fout aan te duiden en zien of hij/zij erover valt?

Jan
29-9-2012
 Meld misbruik4-8-2012 20:11:44

Als ongetrouwde vrouw is je aanspreektitel 'juffrouw', en niet 'mevrouw'. Tweede fout dus.

Tenzij de 'mevrouw' die aankondigt je moeder of je schoonmoeder is.

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik4-8-2012 22:18:11

Dat is dus mijn vader en moeder :) bedankt voor de reacties voel me al veel beter!! :)

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 15:42:23

Hier zijn ook nog niet alle uitnodigingen weg, als het een troost mag wezen ;)

Julie

Meld misbruik6-8-2012 16:49:10

ik kan je desnoods wel uit de nood helpen als je wil, ben zelf grafisch ontwerpster en als hij het niet meer kan aanpassen en je hebt de hoge resolutiefiles ontvangen, kan ik het wel voor je aanpassen. dan kan je laten herdrukken.

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 22:29:20

Lauren dan zijn we met 2 :D

Uiteindelijk maak ik me er niet meer zo druk in iedereen weet wanneer we gaan trouwen die datum staat bij iedereen in de agenda.
Morgenavond zijn de drukwerken klaar normaal.
Vandaag was ik bij drukkerij Goossens in kalmthout de enveloppen gaan halen die ik terug heb geschreven, en het papier voor de uitnodigingen was er ook.
Is oud hollands papier met een karteltje.
En dat papier was toch wel een tint lichter wit dan de enveloppen!
JUST MY LUCK!
Ze hebben het terug gestuurd en morgen komen ze wel goed binnen.
zeggen ze toch ik hou mijn hart vast :)
Groetjes x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info