Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

1-8-2012 22:27:06
Hallo iedereen,

ik heb een vraagje,
ons avondfeest bestaat uit een receptie voor zowel genodigden receptie en genodigden avondfeest,
ik hou geen rekening met kindjes, maar mensen die enkel komen voor de receptie brengen die niet automatisch hun kindjes mee, ook al staat er op de uitnodiging mr en mevr.... worden vriendelijk uitgenodigd.....?

ik hoop dat het duidelijk is
merci voor jullie reactie!

groetjes

Saskia
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 790

elke
21-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 22:36:25

Hoi Saskia,

Je vraag is duidelijk. Bij ons is dit niet het geval.
Ik ging er in eerste instantie ook vanuit, maar heb dan toch even nagevraagd en niet iedereen brengt hun kinderen mee. Anderen dan weer wel en doen hun kind tussen de receptie en het avondfeest naar huis/babysit.
er zijn er zelfs die enkel naar de receptie komen (2 uur) en die brengen hun kinderen niet mee.

Misschien toch even navragen tegen de datum van bevestiging nadert.

Groetjes
Elke

eveline
12-10-2012
 Meld misbruik2-8-2012 9:30:27

Ik ben onlangs naar een trouwfeest van mijn schoonzus en schoonbroer geweest en daar waren idd ook kinderen op de receptie (terwijl ze eigenlijk geen uitnodiging hadden). Dus best op voorhand toch laten weten denk ik.... ofwel je er op voorzien dat er toch een aantal kinderen zullen meekomen....

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik2-8-2012 10:15:20

ok zal ik doen, bedankt voor jullie reactie!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info