Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij Buromac omgeving Hasselt

  1-8-2012 7:45:46
Hallo bruidjes en gommetjes,

Mijn datum zit er al bijna twee jaartjes op, maar het blijft hier zo gezellig . Nu wij met de volgende "grote stap" bezig zijn zou ik nog een beroep op jullie doen. Wij verwachten ons eerste kindje half december en zijn bezig met de geboortekaartjes. Bij Buromac, waar ze ook huwelijksuitnodigingen hebben, hebben we wel onze smaak gevonden, maar nu zijn we op zoek naar een Drukkerij in de omgeving van Hasselt. Ik heb via de website een aanvraag gedaan, maar tot nu toe heb ik hier nog geen reactie op gehad.

Moesten jullie nog andere tips hebben zijn deze altijd welkom.

Heel veel succes met jullie voorbereidingen en alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1863


Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik1-8-2012 9:05:10

Hey! Wij hebben onze uitnodigingen van ons huwelijk ook met Buromac gedaan en ook een aanvraag gedaan voor drukkerijen... Normaal krijg je hier wel een mail van hoor, maar dit kan wel even duren...



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-8-2012 9:30:13

Annelies, ik kan je niet helpen met het vinden van een drukker maar wil je toch al een dikke proficiat wensen hoor! Mama worden is fantastisch en mama zijn nog beter. Geniet van de bollebuikweken !!!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik1-8-2012 10:03:21

Ik heb ondertussen de e-mail ontvangen... maar dit lijken mij er enorm weining. Maar we zullen het ermee moeten doen. Ik ga namiddag eens langs...

Ik geef de adressen even mee, moesten er nog geïntereseerden zijn:

Confiserie DROOMBOONTJE
LUTSELUSPLEIN 13/8
3590 DIEPENBEEK
0478/76.63.10

Confiserie LOESJE
SHOPPING 3 WINKEL 70 A+B
3600 GENK
089/36.23.39

Confiserie SIMPLY DELICIOUS BVBA
SHOPPING 2
3600 GENK
089/35.09.14

AVA Papierwaren NV
HASSELTWEG 36
3600 GENK
089/32.87.60

Confiserie IL TOPOLINO
DAALSTRAAT 48
3690 ZUTENDAAL
0479/55.23.28

en, heb juist een mailtje gekregen van
ABC-design
Evence Coppéelaan, 3 Bus 3
3600 Genk
089/35 08 57
Zij hebben ook o.a. Buromac (ook Belarto, Kaartjes en Co,...)

Groetjes
Annelies



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik1-8-2012 10:05:53

Oh Annelies,

gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws :-)
Ik kan je helaas ook niet helpen, maar wilde je toch geluk wensen. Neem heel veel foto's van je buik en geniet van je zwangerschap (en het verwend worden door iedereen).

liefs



tima
8-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 11:31:44

proficiat !! en als forum vervanger kan ik baby.be zeker aanraden heb ik veel tips en steun van gekregen nog altijd trouwens



Joke
27-7-2013
 Meld misbruik1-8-2012 12:33:41

Hoi,
als het simpele kaartjes zijn (zonder uitgesneden figuurtjes enzo) dan kan je de kaarten blanco bestellen en laten opsturen. Daar kan je dan zelf op printen ook, of bij een kopiecenter waar ze kleurenprints doen.



Joke
27-7-2013
 Meld misbruik1-8-2012 12:35:31

En Buromac zelf bedrukt de kaartjes ook hoor. Je kan ze daar ook laten bedrukken en ze sturen dat dan op naar jullie. Jullie krijgen dan via mail voorontwerpen.



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 13:22:31

Ik heb onze trouwkaart bij ABC design in genk gehaald. Daar hadden ze ook Buromac. Zeker de moeite! Groetjes en een dikke proficiat met je zwangerschap!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info