Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date

31-7-2012 15:27:31
Hey mede-bruidjes,

We dachten eraan save-the-date-kaartjes te maken om onze datum volgend jaar alvast aan te kondigen.
Verlopig zaten we aan 6 juli te denken maar als het de zaal wordt die we nu op 't oog hebben, zal de datum opschuiven naar de 20e. En da's een moment dat veel mensen op vakantie zijn, bouwverlof, Gentse feesten e.d.
Dus lijkt het ons veiliger alvast de datum aan iedereen door te spelen.
Ik wil dat het liefst een beetje origineel aanpakken en niet gewoon via facebook of mail of zo een tekstje rondsturen.
Via Etsy (gotta love it!) heb ik wel al een aantal leuke ideetjes gevonden.
Zijn er nog mensen die dit gedaan/ gemaakt hebben? Willen jullie je ideetjes delen?

Alvast heel erg bedankt!

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1157

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik31-7-2012 16:48:45

Persoonlijk zou ik een beetje opletten met save-the-date kaartjes. Uit ervaring weet ik dat de gastenlijst in bijna een jaar tijd nog heel veel kan veranderen. Ik zou dit dus zeker wel aan dichte familie laten weten, maar bv collega's en zo al laten weten dat ze mogen komen is een beetje riskant.Ik weet niet of je ook mensen voor een aparte receptie zou uitnodigen, want voor die mensen denk ik dat het niet zo veel uitmaakt of ze het een jaar op voorhand weten: voor een receptie blijf je niet thuis van reis hé...

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik31-7-2012 17:58:54

Nee, nee, zou voor de familie zijn en de gasten die we er zeker bij willen voor het feest. Receptie en zo dat zien ze maar of ze al dan niet ervoor thuis blijven.
Maar 't is vooral omdat de familie ook al begint te vragen naar een datum omdat ze met vaste verlofperiodes e.d. zitten.

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 18:21:08

wij hebben bij de kerstkaartjes onze save the dates verstuurd. via vista print hadden wij post-its laten bedrukken. echt leuk!

je kunt daar ook eens ideeën opdoen. Ik ben daar zeer tevreden over.
onze uitnodigingen heb ik ook daar samengesteld en besteld.
ook onze banner, (waar ik nu ook een 2de van besteld heb) en ook een gratis automagneet heb ik net ontworpen.

ze doen er veel promo's. dus, je maakt een profiel aan ,wacht een paar dagen en dan heb je zeker een mail met gratis spullen te bestellen in de bus!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik31-7-2012 18:48:42

Vistaprint kende ik al. Heb er al stempels, post-its, visitekaartjes, pennen,... laten maken. Maar ik zou 't graag iets persoonlijker hebben. Met 'n foto of zo erop.
'k Zou wat ideetjes willen opdoen om ze dan zelf in Photoshop te maken.

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik1-8-2012 7:08:54

hela!

Wij hebben save-the-date magneten laten maken via zazzle ofzoiets. heel tevreden van! je kon verschillende ontwerpen maken, kiezen, lettertype, vorm en grootte van de magneet, ...
Ze waren ook helemaal niet duur en we krijgen nu nog steeds reacties van onze vrienden en familie dat ze zo mooi zijn en hoe origineel enzo.
Ik heb ook al geweten dat ze ipv magneten een winkelwagenmuntje geven als save the date. dit vonden wij ook wel leuk, maar wel duur om als save the date te gebruiken. (wij hebben de muntjes wel voor de gasten van het avondfeest.)
Succes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-8-2012 11:14:06

Hallo
Wij werken rond het thema "reizen" en maken een save-the-date kaartje in vorm van een paspoort (Passport to our wedding).
Groetjes
Rebecca

Evelien
6-4-2013
 Meld misbruik17-8-2012 22:26:52

Wij gaan de foto's van de verlovingsreportage van onze fotograaf gebruiken om er zelf een kaartje van te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info