Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging! :-)

27-7-2012 16:03:52
Hoi iedereen!

heb hier eerder al eens gepost over m'n uitnodiging, maar dat was het voorontwerp! Ondertussen zijn we op vakantie geweest en heb ik daar de foto's van gebruikt! 't ventje twijfelt wel over die foto omdat wij in de winter trouwen en je duidelijk op de foto kan zien dat het vollop zomer is met een mooi landschap achter ons, maar dat maakt voor mij niets uit! Voor ons was dit een mooie reis en iedereen mag daar van meegenieten Vandaag heb ik ze dan eindelijk volledig afgewerkt en staan ze al op stick om bij de drukker af te geven! Ik ga er niet meer naar kijken anders begin ik weer te twijfelen en ga ik mss nog dingen veranderen! Ben blij dat dit ook weeral afgevinkt kan worden

jeeeeuuuuj!!!

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 881

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik27-7-2012 16:46:09

Wij trouwen volgend jaar in de zomer en willen voor de uitnodigingen ons in silhouet met zonsondergang gebruiken en hebben daarvoor ook gisteren al onze fotoshoot gedaan... Het is ook nog lang eer we uitnodigingen moeten versturen en de foto's zijn al van nu, maar dat maakt niets uit vind ik... Nu was het moment om aan zee foto's te nemen...

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik27-7-2012 20:34:08

wij trouwen ook in de winter en ook wou gebruiken foto's van nu.
Als ze mooi zijn en het was net de moment, dan is het maar zomer op de foto :)
groetjes!

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik28-7-2012 9:38:29

Hier nog iemand die in de winter trouwt.
Wij zijn ook van plan om begin augustus foto's te laten nemen voor onze uitnodigingen. Mij stoort het niet hoor dat er zomerfoto's gebruikt worden...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info