Terug naar overzicht
Ons spaarvarken heeft nogal magere billen, vandaar dat wij liefst een centje willen...
Hey,Deze ga ik even volgen.Goei idee trouwens .Hihi An die is wel leuk :-)
is het deze ? http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=428814&su...
Fantastisch!! Dat was dus het topic waar ik maar liefst 1u achter gezocht heb... :-)Merci alvast. Ik kreeg al zenuwen...Maar dat vind ik ook een leuke haar An, die ga ik zeker onthouden :-)
toevallig omdat ik zelf het mijne er heb bij gepost kon ik het terug vinden
Het huis is aangekleed, onze uitzet is compleet Het enige wat ons hindert is dat ons saldo is verminderd Dus mocht u ons echt iets willen schenken, dan weet u waaraan wij denken.
Wij hadden:We hebben al potten en pannen,maar nog veel andere plannen.Moest u ons toch willen verrassen,dan hopen wij dat dit in een envelopje kan passen.
Hihi dat was dus bij mij ;-) Zat idd ook met die vraag en heb ondertussen al leuke dingen gelezen en onthouden!Veel succes Katrien
Mijn ventje kwam plots op dit idee: Help, mijn man is een klusser! met dan een envelopje bij en ons rekeningnr. Ik vond het eigenlijk wel grappig dus hebben we dat dan ook genomen, en de meesten reageerden ook wel zo van: ja goed gevonden... En ze snappen ook wel dat het om een centje gaat en niet zullen afkomen met klusmateriaal (hoop ik toch)Succes nog!
Bedankt voor de leuke tips :) Ik volgde dit even mee @Veronique 't zou wa zijn moesten ze daar allemaal staan met een boormachine hé :p
Heel leuk allemaal :-)Nu heb ik keus genoeg haha :-)
wij hebben :voor bloemen en planten is ons nestje te kleinen ook onze uitzet is alles wat die moet zijn.maar ons spaarvarken is nog maar een uitgemergeld dier,door hem weer gezond te maken,doet u ons een groot plezier.
Geen bloemen of geschenken maar je mag wel aan ons spaarvarkentje denken. Ik wou iets kort. ;)
Dit is die van ons: Na 5 jaar samenwonen zijn wij al voorzien van alle spullen, en kunt u ons meer plezier doen met iets voor onze spaarvarkentje mee te vullenxxx