Terug naar overzicht
Hoi,De uitnodigingen worden zo'n 6 à 8 weken vooraf verstuurd/persoonlijk afgegeven. Bij ons was het 8 weken omdat de zomervakantie nogal een moeilijke periode is om mensen te bereiken.Wij gaan geen bedankje geven, uiteindelijk is dat dan toch maar een prulletje, wat best nog veel geld kost. Moest je er wel geven, zou ik dit per koppel doen.Veel succes!GroetjesKristien
ik geloof dat wij ons uitnodigingen ook 8 weken van tevoren verstuurd hadden.wij geven iets aan het begin vd avond. wij hebben gepersonaliseerde lanyards laten maken, hiermee moeten ze hun tafel zoeken. dan moeten we nadien ook niet constant kadootjes uitdelen (de dansvloer verlaten ;-) )
wij hebben onze uitnodigignen zelf ontworpen en laten drukken wij digitaaldrukwerk.be, zij hebben ook een site met al voorontwerpen uitnodigingen www.cartarosa.be . Maar je kan ook eens langsgaan bij een drukker of bij Ava hebben ze ook heel veel boeken om uit te kiezen.Wij gaan ook voor 8 weken op voorhand door de vakantie periode.Wij geven wel bedankjes maar hebben heel lang nagedacht wat ze zouden geven opdat het niet een prulletje was dat mensen gewoon in de kast zetten. het is ibj ons een potje zelfgemaakte confituur geworden. Enkel de avondgasten krijgen dit en is per persoon. Potje wordt door de vestiaire dame afgegeven.
Hallo, Wij hebben onze uitnodiging een 7 tal weken op voorhand verstuurd. Bij ons krijgen alle gasten een balpen met onze namen op in de loop van de avond. En we doen dit per koppel. Familie zal wsh elk 1 krijgen want zullen er over hebben
Hoi,wij gaan volgende week onze uitnodigingen versturen en afgeven. Ik heb zelf onze uitnodiging ontworpen gebaseerd op een uitnodiging die ik op internet vond. Ik heb dit doorgestuurd naar Tutje en kiki voor een envloppendoos en vandaag belde de postbode aan met jawel onze envloppendoos! Ben er super content van! Zo blijft alles een mooi geheel!GroetjesKarolien
Wij hebben onze uitnodigingen vrij vroeg verstuurd. (3 maand voor de trouw)Dit omdat de vakantieperiode ertussen valt.Wij geven onze gasten zelf gemaakte kaarsjes cadeau (die mijn moeder maakt) en een bedankkaartje met eentrouwfoto van ons, dit geven we ook per koppel.