Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen en enveloppendoos en nog vele vragen

26-7-2012 9:30:01
hallo!!

waar kopen jullie de uitnodigingen?

hoeveel op voorhand moet ik dat versturen ?

ik heb bij www.tutje-en-kiki.com mooie enveloppendozen en dansvloerstickers gezien die ze laten passen bij de uitnodiging, maar ik heb nog geen

geven jullie iets aan de gasten op het einde van de avond of ?

geef je dat dan per persoon of per koppel?

rennée
28-12-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1058

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 9:37:36

Hoi,

De uitnodigingen worden zo'n 6 à 8 weken vooraf verstuurd/persoonlijk afgegeven. Bij ons was het 8 weken omdat de zomervakantie nogal een moeilijke periode is om mensen te bereiken.
Wij gaan geen bedankje geven, uiteindelijk is dat dan toch maar een prulletje, wat best nog veel geld kost. Moest je er wel geven, zou ik dit per koppel doen.

Veel succes!

Groetjes

Kristien

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik26-7-2012 9:42:46

ik geloof dat wij ons uitnodigingen ook 8 weken van tevoren verstuurd hadden.
wij geven iets aan het begin vd avond. wij hebben gepersonaliseerde lanyards laten maken, hiermee moeten ze hun tafel zoeken. dan moeten we nadien ook niet constant kadootjes uitdelen (de dansvloer verlaten ;-) )

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik26-7-2012 9:51:58

wij hebben onze uitnodigignen zelf ontworpen en laten drukken wij digitaaldrukwerk.be, zij hebben ook een site met al voorontwerpen uitnodigingen www.cartarosa.be . Maar je kan ook eens langsgaan bij een drukker of bij Ava hebben ze ook heel veel boeken om uit te kiezen.

Wij gaan ook voor 8 weken op voorhand door de vakantie periode.

Wij geven wel bedankjes maar hebben heel lang nagedacht wat ze zouden geven opdat het niet een prulletje was dat mensen gewoon in de kast zetten. het is ibj ons een potje zelfgemaakte confituur geworden. Enkel de avondgasten krijgen dit en is per persoon. Potje wordt door de vestiaire dame afgegeven.

maika
3-8-2012
 Meld misbruik26-7-2012 9:53:51

Hallo, Wij hebben onze uitnodiging een 7 tal weken op voorhand verstuurd. Bij ons krijgen alle gasten een balpen met onze namen op in de loop van de avond. En we doen dit per koppel. Familie zal wsh elk 1 krijgen want zullen er over hebben

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 12:03:41

Hoi,

wij gaan volgende week onze uitnodigingen versturen en afgeven. Ik heb zelf onze uitnodiging ontworpen gebaseerd op een uitnodiging die ik op internet vond. Ik heb dit doorgestuurd naar Tutje en kiki voor een envloppendoos en vandaag belde de postbode aan met jawel onze envloppendoos! Ben er super content van! Zo blijft alles een mooi geheel!

Groetjes
Karolien

elke
21-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 12:49:48

Wij hebben onze uitnodigingen vrij vroeg verstuurd. (3 maand voor de trouw)
Dit omdat de vakantieperiode ertussen valt.
Wij geven onze gasten zelf gemaakte kaarsjes cadeau (die mijn moeder maakt) en een bedankkaartje met eentrouwfoto van ons, dit geven we ook per koppel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info