TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
7-7-2012
|
25-7-2012 20:38:35
Hey Elke,
wij zijn onze uitnodigingen gaan afgeven, en kregen toen al de bevestiging dat ze kwamen, maar van wie we niet zeker waren hebben we toch ook nog even moeten polsen tegen dat onze 'verval'datum er was.. Misschien kan je een algemeen mailtje sturen naar degene die nog niet bevestigd hebben ? Dat jullie er niet van kunnen uitgaan wie wel of niet komt.. en dat jullie het aantal moeten bevestigen. Soms staan ze er gewoon niet bij stil, en gaan ze er vanuit dat jullie zoizo weten dat ze aanwezig zullen zijn :)
In ieder geval, geniet nog van de voorbereidingen en niet te veel stressen, komt allemaal goed :)
groetjes
|
|
Melissa
11-8-2012
|
25-7-2012 20:42:06
Bij ons net hetzelfde hoor...wij hadden gevraagd te bevestigen tegen 20 juli, en we zijn nog steeds aan't smsen en mailen met de vraag of ze nu komen! Da's echt niet leuk e...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
25-7-2012 20:46:03
Heyhey,
Hier ook nog maar de helft gehoord hoor, zeker van de receptie ontbreken er nog veel. Ze moeten hier ook bevestigen voor 1 augustus dus zal dit weekend maar al een rappel sturen :-). Ik denk dat velen ze gewoon van uitgaan dat we wel weten dat ze komen... Niet dus :-p. Zit inderdaad niets anders op dan ze op te bellen...
Groetjes!
Evelien
|
|
Ann
1-9-2012
|
25-7-2012 21:03:48
Bij ons ook juist hetzelfde. Van iets meer dan de helft een antwoord. En ook bevestiging voor 1 augustus gevraagd. Ze hebben dus nog een aantal dagen hè
We zullen ook moeten bellen vrees ik.
|
|
Lauren
15-9-2012
|
25-7-2012 21:10:09
Hier ook bevestiging gevraagd tegen 1 augustus, ook nog quasi van niemand iets gehoord :)
|
|
Els
8-9-2012
|
25-7-2012 21:14:20
hier idem! bevestiging voor 1 augustus en zijn hier wachtende op nog heel veel antwoorden!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
25-7-2012 21:40:40
Hey, ook hier is het bevestigen voor 1 augustus. Tot vandaag hadden er 101 bevestigd van de 156... Vandaag heb ik nog een beetje rondgevraagd en zitten we aan de 112 (en 7 verontschuldigingen)! Degene die nu nog moeten bevestigen zijn buiten 6 man allemaal familieleden! Bellen naar familie om te vragen of ze komen, dat is echt niet leuk... Ik hoop dat ze spontaan bellen en anders zit er niets anders op, maar leuk is anders! Groetjes.
|
|
Lindsay
14-8-2012
|
25-7-2012 22:00:06
Hey Echt zeer vervelend hé! Bij ons moesten ze reageren voor 20 juli. Heb op de 19de nog een smsje gestuurd om nog eens te polsen. Ondertussen zijn we 25 juli en na herhaaldelijk smsen en berichtjes via Facebook hebben we eindelijk van iedereen reactie ontvangen. Mijn ervaring is wel dat van degene waar je moet achter zitten die dan ook niet komen... Ik kan wel niet zo goed begrijpen waarom ze dan niet gewoon van de eerste keer "neen" zeggen ipv ons zo achter hun gat te laten zitten.  Mensen dwingen je echt in een positie waarin je de hele tijd moet zagen. Dat is echt niet fijn maar je moet wel! Ik zou zeggen blijven bellen/mailen/enz. Groetjes
|
|
Sanne
11-8-2012
|
25-7-2012 23:06:06
wij hadden min of meer t zelfde probleem maar ik heb ze effectief gebeld allemaal. T is te zeggen na mijn eerste strategie die bijzonder goed werkte; ik had tegen de grootste praters die veel mensen zien gezegd dat mensen niet bevestigden en dat ik er dan vanuit ging dat ze niet kwamen: het nieuws was héél snel rond toen. De rest heb ik zelf gebeld.
|
|
Jessica
7-9-2012
|
26-7-2012 8:24:11
Bij ons hebben ze nog tijd tot en met 15 augustus. Nog de helft moet bevestigen. Wij hebben zelfs 6 familieleden bezocht en slechts eentje kon direct bevestigen dat ze kwamen. De meesten willen ook precies niet bellen en zeggen het liever via de ouders. Kom daar ook ambetant van! Is het dan zo veel gevraagd om eens te bellen nadat je hen een hele avond eten en dans gaat geven  Vorig weekend bevestigde een tante via facebook. Hoe onpersoonlijk kan je wel zijn? En stond dan gewoon bij: wij komen naar je huwelijk. Tjah komt ze dan ook naar onze ceremonie? Wij hebben dan maar mail terug gestuurd, dat we hen pas verwachten op het avondfeest dan. Mensen hebben gewoon geen manieren meer en vervreemden allemaal van elkaar met de huidige technologie en ellende in de wereld.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-7-2012 9:08:03
Wij zitten aan 99/113, maar hebben ook al mensen moeten aansporen van 'hoe zit het??' Ik zie komend weekend nog wel een aantal mensen, dus dan kan ik het meteen vragen of ze komen of niet ;-)!
Heel erg ja... Er zijn zelfs mensen die in eerste instantie niet wilden komen...huwelijksparty = niet de moeite volgens een deel van de oude garde...excuseer??
Mijn ouders komen nu ineens ook nog af met extra mensen om uit te nodigen...om iets te krijgen!! Ik heb hen vorig jaar gevraagd wie ze graag hadden van vrienden op ons huwelijk...dat moest allemaal niet, ze wilden ons niet op kosten jagen...en nu, een week voor de deadline komen ze vragen of ze mensen bij kunnen...ewel, neen dat gaat niet!
Maar heb mij voorgenomen om mij enkel nog te concentreren op ons als koppel voor de dag en de rest begin ik straal te negeren! Ik ga de laatste maand niet meer lopen stressen :-) ik wil genieten!!
groetjes!
|
|
Bruid2be
1-9-2012
|
26-7-2012 9:18:25
Ook hier dezelfde situatie. Bevestiging gevraagd voor 1 augustus. Nog steeds van 33 koppels niks gehoord. Ben blij dat ik niet de enige ben ;)
success iedereen
groetjes,
|
|
Sanne
9-7-2011
|
26-7-2012 9:30:59
De meeste reacties komen in het begin en rond de uiterste datum. Het kan dus goed zijn dat er dit weekend ineens een heleboel binnenkomen. Je zit natuurlijk wel in de vakantieperiode, dus misschien is een deel momenteel niet thuis en hebben ze er niet aan gedacht dat ze voor hun vakantie al iets moesten laten weten...
Heb je e-mailadressen van de mensen die nog niks hebben laten weten? Dan zou ik zondagavond ofzo eens een herinneringsmailtje sturen. Ik zou er zeker niet van uit gaan dat ze niet komen, want sommige mensen gaan er van uit dat je wel weet dat ze komen. Of ze lezen niet goed en beseffen niet dat ze iets moeten laten weten...
|
|
tamara 7/9/2012
|
26-7-2012 11:32:39
hier hebben we alles samen nog geen 10 bevestigingen gekregen, van de 70 te bevestigen tegen 10 augustus, had mijn uitnodigingen vroeger verstuurd omdat er veel met verlof zijn, dacht die gaan verwittigen voordat ze in verlof gaan, niet dus maar mijn toekomstige is zo van gedacht als ze niet bellen komen ze niet, zelfs geen sms of mailtje meer sturen om er hen eraan te herinneren dat ze voor de 10de moeten bevestigen
|
|
elke
21-9-2012
|
26-7-2012 11:51:14
Tamara,
Mijn ventje is ook een beetje van die mening. Maar ik wil onverwachte situaities vermijden. Zoals iemand die niets laat weten omdat die ervanuit gaat dat we wel weten dat die komen en dan opeens voor je neus staat op het feest.
Dus ik ga toch wat herrineringsmailtjes sturen.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
26-7-2012 12:33:21
Die "als ze niet bellen komen ze niet", daar zou ik zeker niet van uit gaan. Bij ons waren er bij de mensen die niks hadden laten weten, die wel kwamen.
Het hangt er ook wat van af hoe je het geformuleerd hebt op je uitnodiging. Misschien bedoel jij "laat iets weten als je komt" terwijl zij het juist omgekeerd interpreteren "laat iets weten als je niet komt"... (daarom wilden wij in beide gevallen iets weten)
Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die de uitnodiging krijgen en denken "we zullen nog wel reageren" en vervolgens vergeten ze het helemaal. Zij zijn er niet, zoals jullie, iedere dag mee bezig he.
|
|
caroline
9-6-2012
|
26-7-2012 12:42:13
Wij hadden in het laatste weekend nog heel veel bevestigingen. Dus ik zou nog niet wanhopen :). Maar ik begrijp wel dat het vervelend is, wij hebben er ook achter moeten vragen bij sommigen. Ik zou wel zeker van iedereen een antwoord vragen, want er vanuit gaan dat ze niet komen, kan idd soms voor verrassingen zorgen :).
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|