TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Raïssa
28-12-2012
|
25-7-2012 10:16:08
Ik zou ze uitdelen, MOEST er dan nog iets veranderen aan het kerkgedeelte, kan je nog altijd 'n smsje sturen om dat mee te delen...
|
|
Marieke
18-8-2012
|
25-7-2012 10:17:41
Hey Sara
Ik merk dat je pas begin oktober trouwt. Ik heb altijd gehoord dat 6 weken op voorhand oké is. Dat zou bij jullie de laatste week van augustus zijn. Wij hebben het alvast zo gedaan... Wij hebben wel op voorhand via verschillende kanalen: blog, facebook,... laten weten op welke dag we trouwden en zo beetje de mensen die we wilden uitnodigen gaande weg al aan gesproken...
Ik denk dat je nu best de komende weken zoekt wat je met je ceremonie zult doen of je een andere priester inschakelt zo ja de welke en als dat de optie niet is dan wordt het wellicht jammergenoeg herdrukken...
Groetjes Marieke
|
|
frida
6-2-2010
|
25-7-2012 10:44:16
Hey Sara,
Ik ben het zo beetje eens met Marieke. Alleen ben ik er wel van overtuigd dat jullie zouden kunnen trouwen voor de kerk, met wel andere pastoor..Ik zou eens contact op nemen met het bisdom van jullie. Leg dat daar eens uit.
Groetjes frida
|
|
Sanne
9-7-2011
|
25-7-2012 10:48:28
In principe is eind augustus inderdaad niet te laat. Maar in beide gevallen, dus als je ze toch al uitdeelt en als je wacht, zou ik wel laten weten dat er misschien iets gaat moeten veranderen wat de kerk betreft. (voor zover ze dat al niet weten) Dan zijn ze daar op voorbereid als ze achteraf een andere melding zouden krijgen of ze weten waarom jullie de uitnodigingen toch pas later dan gepland uitdelen.
|
|
Silke
6-10-2012
|
25-7-2012 11:54:13
Als je al zeker bent dat je in dezelfde kerk zal huwen, zou ik ze al uitdelen. De priester op zich maakt geen verschil voor de uitnodiging. Ikzelf zou ook niet wachten tot eind augustus! Ok, lijkt tijdig, maar niet als je weet dat je toch best een paar weken op voorhand weet hoeveel mensen er aanwezig zijn en dat je altijd nog naar mensen moet opbellen die niets laten weten hebben. En als je hier boven op nog eens een fulltime job hebt, dan weet je dat je dit niet allemaal in één week tijd kan. Ik verstuur onze uitnodigingen in de eerste volle week van augustus of begin uit de delen. Dus tegen dat iedereen de uitnodiging heeft zit er ongeveer nog 8 weken tussen het huwelijk. (Rekeninghoudend dat er de één zegt 12 weken op voorhand en de andere 6 weken op voorhand vond ik 8 een schoon gemiddelde!) De mensen hebben tijd tot 16 sept om te bevestigen. Het is ook zomer, veel mensen zijn op reis, in verlof,.. dus volgens mij beter beetje te vroeg dan te laat. Dan heb ik 2 weken de tijd om rond te bellenindien nodig en de tafelschikking en dergelijke nog aan te passen want onze feestzaal moet eind september het exacte aantal doorkrijgen en ook de naamkaartjes voor het avondfeest, ..; Dus als je pas eind augustus uitnodigingen stuurt, is dit allemaal wel haalbaar maar wel op een nerveuze drukkere manier die ik zou vermijden wetende dat de maand voor het huwelijk meestal ook al drukker is gezien je nog eens voor proefkapsel, proefmake up, naar fotograaf, videograaf, dj enz moet om alles verder af te spreken.
Maar dit is natuurlijk maar mijn idee! :-)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|