Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zwangere bruid zoekt lingerie-advies!

21-7-2012 12:09:21
Hoi medebruidjes!!

Ik zit met een praktisch probleem:
Gisteren telefoon gehad van de bruidswinkel en mijn kleed is er om te passen. Ik moet wel mijn lingerie meebrengen maar aangezien ik zwanger ben vermoed ik dat als ik nu een bh koop, die tegen eind september weer teklein gaat zijn. Maar ze moet toch kunnen zien hoe mijn kleed al wat aangepast kan worden?
Wie heeft hier nog ervaringen mee? En waar haalden jullie je lingerie, het hoeft niet persé bruidslingerie te zijn...
Alvast bedankt!!

Tamara
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 693

Katrien

Meld misbruik22-7-2012 16:31:44

Hallo,

Gedurende mijn hele zwangerschap ben ik een cupmaat gegroeid (om het een beetje fatsoenlijk te zeggen)
Als je steeds naar dezelfde winkel gaat om lingerie te kopen kan je misschien nu best een BH uit je kleerkast dragen waarvan je weet dat ze exact dezelfde ook nog in de winkel in een grotere maat hebt. En normaal gezien denk ik dat je begin - midden september opnieuw een pasbeurt hebt, zoniet, zou ik er gewoon op aandringen in de winkel, dan ben je tenminste zeker!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...