Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen belarto , ...

18-7-2012 13:07:07
Hallo iedereen

Overal zie ik mooie uitnodigingen zoals van Belarto, trouwkaarten.nl, ...
Maar dat kost telkens zo immens veel? Zeker als je verschillende tekstjes wil laten drukken, zoals aparte voor de suite, receptiegasten, avondfeestgasten, ..

Pff , ik wil echt geen 200euro daaraan uitgeven hoor :(.
Zelf ontwerpen zit er niet in bij ons.

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1532

Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 13:19:37

Hey Debbie

Wij maakten onze uitnodigingen zelf, omdat we iets van ons wilden. Achteraf bekeken hebben we daar financieel niet extreem veel 'winst' mee gedaan. Bij ons is het een kaart voor- en achterzijde bedrukt (kleur) men kon 2 kaarten uit een A4-blad halen. Dus op zich niet de meest dure optie :-) Maar wij kwamen op zo'n 160 euro voor 100 uitnodigingen. Maw 1,60 per uitnodiging. Dit komt omdat je dan nog een mooi speciaal enveloppe wil, ed ... Dus goedkoper, maar ook de wereld van verschilt niet... zeker als je van de bestaande kaarten beetje de prijs van verschillende sites vergelijkt ...

Groetjes en veel succes
Marieke

vanessa

Meld misbruik18-7-2012 13:22:20

Kan je geen mappen halen in de AVA van kaartjes ? alle prijzen zitten daar bij en zitten mooie tussen voor weinig geld ! xxx

Jessica
11-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 13:59:14

Ik heb m'n kaartjes gehaald bij de Ava maar heb ze met Goud en Zilver zelf geschreven... Idem met m'n misboekjes... Ik wou ze eerst laten drukken en bundelen maar dat kwam me heel duur uit en zeker als je denkt dat mensen dat niet bijhouden... Na een tijd ligt dat toch bij het papier.... Wij hebben dat zelf gebundeld en de voorkant zelf afgedrukt in een lichte print met een super leuk lettertype waar ik achteraf met hetzelfde Goud en Zilver ben overgegaan...

Ik ben het principe als je op zo dingen kunt besparen dan kun je het uitgeven aan leukere dingen...

Wij hebben hier toch een goede 150euro a 200 euro op bespaart hoor... xxx

vanessa

Meld misbruik18-7-2012 14:14:10

Het is ook Altijd leuk als jezelf je tijd eringestoken hebt om ze zelf te maken ! Ik maak ook alles zelf ! Dat een kleine meerwaarde vind ik persoonlijk :-)

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 14:31:07

Hoi Debby

Wij hebben onze kaartjes, menu's en tafel kaartjes van vista print besteld, allemaal hetzelfde, we hebben juist geen 100rd euro betaald voor alles. mensen gooien dit direct weg, dus dure uitnodigingen zijn naar mijn mening echt weg gesmeten geld, sorry voor degene die er niet zo over denken ;-) wij steken liever de centjes in de bedankjes, deze gaan nog lang mee (winkelkarmuntjes van looland) dus keuze genoeg en vaak heb je nog promoties (www.vistaprint.be/25) zo heb je direct 25% korting, zeker de moeite dus :-)

Groetjes Jamina

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik18-7-2012 14:49:59

En Buromac? Wij vinden deze vrij meevallen van prijs..

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik18-7-2012 19:09:37

wij hebben een kaart van belarto uitgekozen maar hebben verschillende drukkerijen gedaan en hebben vastegesteld dat het vooral de drukprijs is die enorm kan verschillen zo hebben wij door bij een andere drukker 150 euro kunnen uitsparen en komen voor een totaal van 100 kaarten en 70 kaartjes voor uitnodeging avondfeest aan 320 euro.

groetjes

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik21-7-2012 17:43:00

Hey Debbie,

ik zit zelf in de branche en je moet de drukwerken iets minder uitgebreid nemen...Je maakt enkel een onderscheid tussen feest & receptie/aanvulling dessertenbuffet.... De suite krijgt geen aparte uitnodiging ...

Indien je enkele kaartjes gevonden hebt bij buromac of belarto wil ik je gerust altijd even op weg helpen hoor ... je geeft maar een seintje als ik kan helpen.

Groetjes

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik21-7-2012 18:02:11

Hey Debbie,

ik post de hulpjes hier gewoon even direct bij, dan kunnen andere mensen de tips misschien ook gebruiken.
Veel hangt af van het kaartje dat je kiest...

- je hebt kaartjes waarbij je de mini kaartjes op een apart vel moet drukken
- je hebt kaartjes waarbij de mini kaartjes er onderaan voor het drukken aanhangen en die je nadien gewoon moet afscheuren
- je kan ook altijd zelf de mini kaartjes thuis printen op A4-papier en deze zelf knippen en bijstoppen... op iets steviger printpapier lukt dit wel.
- en ja ... zelf aan de slag gaan en knutselen is de mooiste herinnering aan jullie dag hé ;-)

Veel kiesplezier
Anneleen

Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik20-8-2012 9:25:07

Mijn kaartjes komen van carddreams & ik ben er heel tevreden van! Zoveel kosten ze niet & ze zijn echt koddig ;-)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info