Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Outfit tiener bruidsmeisje

  15-7-2012 18:00:57
Weten jullie waar je voor een 15 jarige tienermeid een mooie feestelijke outfit kan vinden, wil er maximum rond de 250 EUR aan uitgeven ...

Groetjes

Lynn

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 831


Jessica

 Meld misbruik15-7-2012 18:23:12

Hey Lynn

Weet niet uit welke regio je bent, maar toen ik trouwde waren mijn zussen 19 en 16. Ik heb hun outfit toen gekocht bij Patio (in Heist-op-den-Berg of Leuven). Daar hebben we iets betaalbaars, mooi en toch modieus gevonden.
Voor mijn jongste zus (toen 10), ook bruidsmeisje, heb ik iets gekocht bij Little Flowers (littleflowers.nl).
Als je ook nog op zoek bent naar haaraccessoires/juwelen voor je bruidsmeisje (of jezelf), dan help ik je zelf graag verder (nog niet alles staat op mijn webshop). Laat me maar weten wat je zoekt dan.
Veel succes!
Groetjes
Jessica
GlitGlam



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 19:06:50

cocktailkleedje?
eventueel P&C?

succes!

groetjes



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik15-7-2012 20:23:07

In Gent : ann -sophie smartshopping




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 20:24:46

of BOBO in Tremelo?
Close-up in Sint-Denijs-Westrem?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...