Terug naar overzicht
Hoi Sara,Ik ben sinds gisteren klaar met de uitnodigingen schrijven en heb op de enveloppen die ik in de bus ga steken gewoon de namen opgezet. Dus de mannen van de voetbal gewoon hun naam volledig gezet en dan enkel de voornaam van de partner.En bij mijn familie ook enkel de namen zoals wij ze aanspreken met tante en nonkel. Wij hebben een vlotte uitnodiging en wou dan ook geen te formele envelop. Die beland wss toch direct bij het oud papier! Succes met schrijven. Vergeet niet dat de uitnodigingen die op de post moeten verplicht je adres op de achterkant te zetten Groetjes
Bij familie en beste vrienden geven wij ze persoonlijk af en zet ik ook gewoon de namen van die personen op de envelop. bij de anderen naam en adres, ookal steken wij ze zelf in de bus. (ik schrijf graag ;-) ) wij hebben 210 genodigden dus als ik daar in moet gaan selecteren is toch wel een werkje denk ik! ik rangschik ze dan sowieso op woonplaats en diegene die in de geburen wonen steken wij zelf in de bus, de anderen worden opgestuurd.groetjes
Bij ons stond ons adres niet op de achterkant hoor als we deze met de post opstuurden.. En ze zijn allemaal op bestemming geraakt. De meesten hebben we wel zelf in de bus gestoken... En hing er ook van af... Bij sommigen gewoon voornamen, bij anderen wat formeler.
Wij hebben al onze uitnodigingen persoonlijk afgegeven behalve degenen van heel ver. Wij hebben er (of beter gezegd IK) gewoon de voornaam op gezet als het ging om een koppel, en Fam. X als het ging om een gezin. Bij onze grootouders staat ook gewoon: nonna & nonna, oma, mami. Dus heel relaxed en simpel... Helemaal naar onze wensen, geen Dhr. Of Mevr. voor mensen die we heel vaak zien... Zou wat raar zijn ineens!
Wij hebben het wel formeel gedaan. Dhr en mevr Karel Derijcke-Jansen Ik wou dat nu wel echt. Maar anders is ook niet verkeerd he.
Wij hebben er gewoon de namen opgezet zoals wij die personen aanspreken... Dus bv. "Tante X en Nonkel Y"... Wij haten het om dingen te doen "omdat het zo moet" en we hebben daar eigenlijk ook alleen maar positieve reacties van gekregen :)