Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen schrijven

14-7-2012 10:49:34
Ik denk dat ik vandaag ' tussen de soep en de patatten' de uitnodigingen ga schrijven. Nu vroeg ik mij af wat zet ik op de enveloppen. We gaan iedereen van het diner persoonlijk gaan uitnodigen dus ik zou alleen de naam er op schrijven, maar schrijf ik dan de voornamen of Dhr. & Mevr. familienaam ? Of nog iets anders?
En voor de mensen waar we de uitnodiging in de bus gaan gooien zelf, zouden we dan ook het adres erop zetten of niet?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 969

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 11:13:21

Hoi Sara,

Ik ben sinds gisteren klaar met de uitnodigingen schrijven en heb op de enveloppen die ik in de bus ga steken gewoon de namen opgezet. Dus de mannen van de voetbal gewoon hun naam volledig gezet en dan enkel de voornaam van de partner.

En bij mijn familie ook enkel de namen zoals wij ze aanspreken met tante en nonkel. Wij hebben een vlotte uitnodiging en wou dan ook geen te formele envelop. Die beland wss toch direct bij het oud papier! Succes met schrijven. Vergeet niet dat de uitnodigingen die op de post moeten verplicht je adres op de achterkant te zetten

Groetjes

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik14-7-2012 11:14:00

Bij familie en beste vrienden geven wij ze persoonlijk af en zet ik ook gewoon de namen van die personen op de envelop. bij de anderen naam en adres, ookal steken wij ze zelf in de bus. (ik schrijf graag ;-) ) wij hebben 210 genodigden dus als ik daar in moet gaan selecteren is toch wel een werkje denk ik! ik rangschik ze dan sowieso op woonplaats en diegene die in de geburen wonen steken wij zelf in de bus, de anderen worden opgestuurd.
groetjes

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik14-7-2012 11:20:27

Bij ons stond ons adres niet op de achterkant hoor als we deze met de post opstuurden.. En ze zijn allemaal op bestemming geraakt. De meesten hebben we wel zelf in de bus gestoken... En hing er ook van af... Bij sommigen gewoon voornamen, bij anderen wat formeler.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 11:35:34

Wij hebben al onze uitnodigingen persoonlijk afgegeven behalve degenen van heel ver. Wij hebben er (of beter gezegd IK) gewoon de voornaam op gezet als het ging om een koppel, en Fam. X als het ging om een gezin. Bij onze grootouders staat ook gewoon: nonna & nonna, oma, mami. Dus heel relaxed en simpel... Helemaal naar onze wensen, geen Dhr. Of Mevr. voor mensen die we heel vaak zien... Zou wat raar zijn ineens!

inge
15-9-2012
 Meld misbruik14-7-2012 20:08:40

Wij hebben het wel formeel gedaan. Dhr en mevr Karel Derijcke-Jansen
Ik wou dat nu wel echt. Maar anders is ook niet verkeerd he.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-7-2012 21:46:32

Wij hebben er gewoon de namen opgezet zoals wij die personen aanspreken... Dus bv. "Tante X en Nonkel Y"... Wij haten het om dingen te doen "omdat het zo moet" en we hebben daar eigenlijk ook alleen maar positieve reacties van gekregen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info