Terug naar overzicht
Wij zijn met onze foto's en tekst gewoon naar de fotograaf gestapt en hebben aan hem gevraagd of hij er iets van kon maken en we waren daar super blij over! Was echt geslaagd!Zelf ben ik wel van het Leuvense, maar een fotograaf zou wel een optie kunnen zijn..Groetjes
Awel ik was in oktober naar de huwelijksbeurs geweest en daar hadden we dus heel wat folders en kaartjes gekregen. En op een dag wou ik deze eens een keer gaan weggooien want het stond ook maar in de weg en toen zag ik een kaartje van een drukker in de buurt (incl. Kortingskaart). Daar zijn we dan de boeken gaan halen en hebben we ook onze zin in gevonden. Ondertussen had ik mijn tekst ook al volledig klaar en ik heb het dan zo ook doorgegeven aan de drukker. Groetjes!
Oh jah, best even vergelijken hoor, want prijzen kunnen idd een heel stuk verschillen. Eventjes rondbellen of mailen en zo proberen de beste prijs-kwaliteit te vinden...
Ok, bedankt. Wij gaan ook naar de huwelijksbeurs in Antwerpen in oktober. Zal daar alle foldertjes aannemen :-)
Hallo Vanessa,Onze uitnodigingen zijn ook met foto en tekst, en die heb ik zelf gemaakt metVistaprint. Wij hebben ze ondertussen al verstuurd en ze zijn prachtig, we hebben er al heel veel positieve reacties op gekregen.Groetjes.
Ja dat heb ik ook al gedacht maar ben een beetje bang dat de kwaliteit toch niet hetzelfde is als bij de drukker of zit ik daar helemaal mis?
Hey Vanessa,De kwaliteit moet zeker niet onderdoen, de genodigden die deuitnodigingen ontvangen hebben , reageren allemaal heel positief over de uitnodiging. Ze zijn echt mooi en je maakt ze helemaal zoals je ze zelf wil.Groetjes, Isabel