Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe beginnen aan zoektocht naar de uitnodiging

13-7-2012 15:32:41
Hey bruiden

Ik vraag mij af hoe jullie begonnen zijn aan jullie uitnodigingen?
Wij willen een uitnodiging met 1 of 2 foto's van onszelf op (die we al digitaal hebben klaarstaan), een mooi gedicht en de hele uitleg over wie, wat, wanneer,... Vrij klassiek dus...
Hoe hebben jullie bvb jullie drukker gekozen?
Liggen die prijzen allemaal bij elkaar of kan dit erg verschillen?
Wij wonen in Brecht dus tips in ruime omgeving meer dan welkom.

bedankt
Vanessa

vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1416

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 15:48:38

Wij zijn met onze foto's en tekst gewoon naar de fotograaf gestapt en hebben aan hem gevraagd of hij er iets van kon maken en we waren daar super blij over! Was echt geslaagd!
Zelf ben ik wel van het Leuvense, maar een fotograaf zou wel een optie kunnen zijn..

Groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik13-7-2012 17:46:10

Awel ik was in oktober naar de huwelijksbeurs geweest en daar hadden we dus heel wat folders en kaartjes gekregen. En op een dag wou ik deze eens een keer gaan weggooien want het stond ook maar in de weg en toen zag ik een kaartje van een drukker in de buurt (incl. Kortingskaart). Daar zijn we dan de boeken gaan halen en hebben we ook onze zin in gevonden. Ondertussen had ik mijn tekst ook al volledig klaar en ik heb het dan zo ook doorgegeven aan de drukker. Groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik13-7-2012 17:47:22

Oh jah, best even vergelijken hoor, want prijzen kunnen idd een heel stuk verschillen. Eventjes rondbellen of mailen en zo proberen de beste prijs-kwaliteit te vinden...

vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-7-2012 20:34:11

Ok, bedankt. Wij gaan ook naar de huwelijksbeurs in Antwerpen in oktober. Zal daar alle foldertjes aannemen :-)

Isabel
31-8-2012
 Meld misbruik15-7-2012 2:20:51

Hallo Vanessa,

Onze uitnodigingen zijn ook met foto en tekst, en die heb ik zelf gemaakt met
Vistaprint. Wij hebben ze ondertussen al verstuurd en ze zijn prachtig, we hebben er al heel veel positieve reacties op gekregen.
Groetjes.

vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik16-7-2012 14:24:51

Ja dat heb ik ook al gedacht maar ben een beetje bang dat de kwaliteit toch niet hetzelfde is als bij de drukker of zit ik daar helemaal mis?

Isabel
31-8-2012
 Meld misbruik21-7-2012 11:02:59

Hey Vanessa,

De kwaliteit moet zeker niet onderdoen, de genodigden die de
uitnodigingen ontvangen hebben , reageren allemaal heel positief over de uitnodiging. Ze zijn echt mooi en je maakt ze helemaal zoals je ze zelf wil.

Groetjes, Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info