Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma huwelijksreis

  12-7-2012 17:37:53
Hallo bruidjes,

We zijn nog maar enkele weken verloofd en trouwen pas binnen twee jaar.
Ik wist perfect wat ik wou en toch beginnen nu de twijfels al beetje te komen.

Aangezien men Italiaanse roots gingen we zeker Italië doorreizen. Maar bij verder nadenken zouden we oftewel met de auto moeten gaan, oftewel altijd de koffers meesleuren als we openbaar vervoer nemen. En begin het romantische er precies toch nie meer van in te zien.

Ik heb altijd wel gedroomd van een cruise te maken. En misschien is dit het juiste moment hiervoor!
Hebben jullie positieve ervaringen? En welke bestemming zouden we nemen? Is het echt zo romantisch als ze beweren?

groetjes


debora
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 824


Elke
3-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 7:56:05

Wat is er zo onromantisch aan met de auto door Italië trekken ? Dat gaan wij alvast wel doen. Van stad naar stad, een stuk langs de kust, lekker makkelijk valiezen achterin...
We zijn sinds kort begonnen met Italiaans te leren om ons voor te bereiden op onze huwelijksreis, allé ik toch, want mijn vriend kan het al.
Sorry, van cruises heb ik geen ervaring.





debora
18-7-2014
 Meld misbruik13-7-2012 15:38:19

heyla,

Ik heb maar schrik dat je het op den duur beu wordt van al da inladen, uitladen,veranderen van hotel,enzo...

En ook is over nagedacht dat door Italië reizen iets is dat we altijd kunnen doen, ook met kinderen later. Maar naar een exotische bestemming gaan er misschien niet meer zou inzitten, dus zou dit wel echt het moment zijn.

Beginnen zelfs te twijfelen aan de cruise, schrik dat het op den duur toch wel een verveling gaat zijn, en als ge dan op een heel mooi plek geweest bent, kunt ge zeker geen dagje langer blijven.

Zal toch nog is heel goed moeten nadenken ;-)




Michele
14-9-2013
 Meld misbruik18-7-2012 11:06:16

hey Debora

In principe kan je ALLES doen, met of zonder kinderen later. Ik ken zelfs een paar koppels die op trektocht zijn vertrokken in Cambodja met 2 kindjes van 5 en 7 jaar. Daar moet je niet op kijken.

Wat je huwelijksreis zo mooi maakt (lijkt mij toch) is dat jullie twee samen op reis gaan, als symbool voor de reis die jullie samen nu door het leven gaan maken. Waar en hoe en wanneer doet er dan eigenlijk niet toe.

Wat rondreizen met de auto betreft. Dat doe ik enorm graag. Dit jaar zijn we zelfs op vakantie vertrokken zonder ook maar 1 hotel te regelen --> we hebben de leukste B&B en appartementen etc gehad. Nu, voor een huwelijksreis zou ik dat niet aanraden. Zolang je niet dagelijks je koffers moet in- en uitpakken, valt dat verhuizen wel goed mee. Geef jezelf dan wel zeker 1 keer in je reis een overnachting van 3/4 nachten cadeau om eens te recupereren.

Zie gewoon wat jullie graag doen, wil je veel bezoeken dan is met de auto het leukste om te doen, wil je graag rust...neem dan een all-in of cruise. Je kan ook op je exotische bestemming een auto huren he (bv voor een paar dagen)-- zolang je maar weet dat je bv in Thailand links van de baan rijden :)

veeeeeeeeel succes nog
xxx



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik25-7-2012 13:26:35

Hey Debora

Volgens mij is een huwelijksreis net romantisch en speciaal omdat jullie met z'n tweetjes zijn. En een rondreis met de auto kan volgens mij even romantisch zijn als een strandvakantie in een of ander zonnig land. Gewoon jullie twee ...met jullie net bezegelde liefde ;).

Mijn vriend en ik gaan volgend jaar als huwelijksreis een rondreis maken van de westkust van de Verenigde Staten, ook met de auto en ook met z'n twee.
We doen dit jaar een romantische reis naar de Dominicaanse Republiek dus willen we volgend jaar eens wat anders.

Gelijk wat je kiest, leuk wordt het sowieso!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums