Terug naar overzicht
Dag Stéphanie, Voor het tekstje dat je zoekt, heb ik misschien wel iets. We zijn zelf bezig met de uitnodigingen en hebben wat ontwerpen gemaakt. Dit tekstje staat in één van onze ontwerpen:Onze uitzet is compleet. Ons huisje bijna aangekleed. Het enige wat ons hindert, is dat ons saldo vermindert. Mocht u ons iets willen schenken, dan weet u waaraan we denken.Heb je je uitnodigingen zelf gemaakt?Kun je hem misschien eens doormailen? Alvast bedankt!Karenkarenbloemen830@hotmail.com
hier is het omdat wij op huwelijksreis gaan,hebben bloemen bij ons geen lang bestaanOns huisje heeft al genoeg prullenMaar op onze rekening staan enkel nog nullen.Dus wille jullie wat schenken ,gelieve dan aan ons spaarvarken te denken . ( het woord spaarvarken is door een spaakvarken tekeninkje vervangen :) )
Hoi! mailtje is verstuurd!Is idd een heel leuk stukje tekst, maar zou het gebruiken tot 'ons saldo vermindert'. Anders vind ik het nogal lang :-)groetjes
Hihi Tima die iss idd ook heel goed!Wij gaan nog niet direct op huwelijksreis gaan dus de bloemen vormen hier geen probleem ;-) vind het wel goed van die 'nullen' :-D
Wij hebben al veel potten en pannen maar in ons huisje nog heel wat plannen....Mocht u ons met iets leuks willen verrassen, hopen we dat het in een envelopje zal passenx x x
Hey, hier nog een dieetje:wij zwemmen ruimschoots in de spullen, maar er is wel nog plaats om ons spaarvarken te vullen. Groetjes
Hey Stéphanie,Ik wil jouw uitnodigingen ook wel eens zien :-)Vind dat echt heel moeilijk zelf te maken...Je mag mailen naar kr_katrien@hotmail.com
Dag Stéphanie,Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar je uitnodiging :). Als je het goed zou vinden, mag je de uitnodiging altijd eens doorsturen naar niekeplessers@hotmail.comLeuke ideeën voor gedichtjes trouwens ;)Groetjes
hoi stéphanie;ik ben ook wel eens benieuwd hoe die er uitziet je mag hem anders ook wel eens door mailen. wat voorbeeldjes en inspiratie is altijd welkom.vriendelijke groetjes kelly
ojee email vergeten tis nog vroeg in de morgen hé kellyfemke@hotmail.comgrtjs kelly
@ Kelly: is een superleuk tekstje. Misschien één dat we ook gaan gebruiken