Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorontwerp uitnodiging

11-7-2012 16:03:55
Hoi bruidjes/gommetjes

Heb mij vandaag bezig gehouden met het ontwerpen van onze uitnodigingen en ben nu al super tevreden over het resultaat Het heeft wat tijd in beslag genomen en wist ook wel ongeveer hoe ik het wilde hebben en ben er in geslaagd om het af te krijgen. Nu nog wachten op het ventje en zien wat hij ervan vindt. Zou graag ook nog ideetjes willen ivm zinnetjes die aangeven dat je uitzet al compleet is, maar dat als ze iets willen geven ze een centje/envelopje mogen geven. Iemand zo vindingrijk hier???

groetjes

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1456

Karen
1-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 16:14:42

Dag Stéphanie,

Voor het tekstje dat je zoekt, heb ik misschien wel iets. We zijn zelf bezig met de uitnodigingen en hebben wat ontwerpen gemaakt. Dit tekstje staat in één van onze ontwerpen:
Onze uitzet is compleet. Ons huisje bijna aangekleed. Het enige wat ons hindert, is dat ons saldo vermindert. Mocht u ons iets willen schenken, dan weet u waaraan we denken.
Heb je je uitnodigingen zelf gemaakt?
Kun je hem misschien eens doormailen?
Alvast bedankt!
Karen
karenbloemen830@hotmail.com

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 16:38:09

hier is het
omdat wij op huwelijksreis gaan,
hebben bloemen bij ons geen lang bestaan
Ons huisje heeft al genoeg prullen
Maar op onze rekening staan enkel nog nullen.
Dus wille jullie wat schenken ,
gelieve dan aan ons spaarvarken te denken . ( het woord spaarvarken is door een spaakvarken tekeninkje vervangen :) )

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik11-7-2012 16:40:05

Hoi!
mailtje is verstuurd!
Is idd een heel leuk stukje tekst, maar zou het gebruiken tot 'ons saldo vermindert'. Anders vind ik het nogal lang :-)

groetjes

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik11-7-2012 16:41:28

Hihi Tima die iss idd ook heel goed!
Wij gaan nog niet direct op huwelijksreis gaan dus de bloemen vormen hier geen probleem ;-) vind het wel goed van die 'nullen' :-D

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-7-2012 16:48:00

Wij hebben al veel potten en pannen maar in ons huisje nog heel wat plannen....Mocht u ons met iets leuks willen verrassen, hopen we dat het in een envelopje zal passen

x x x

Ann-Sophie
31-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 17:35:08

Hey,

hier nog een dieetje:
wij zwemmen ruimschoots in de spullen, maar er is wel nog plaats om ons spaarvarken te vullen.

Groetjes

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 21:16:30

Hey Stéphanie,

Ik wil jouw uitnodigingen ook wel eens zien :-)
Vind dat echt heel moeilijk zelf te maken...

Je mag mailen naar kr_katrien@hotmail.com

Nieke
16-8-2013
 Meld misbruik11-7-2012 21:21:15

Dag Stéphanie,

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar je uitnodiging :). Als je het goed zou vinden, mag je de uitnodiging altijd eens doorsturen naar niekeplessers@hotmail.com
Leuke ideeën voor gedichtjes trouwens ;)

Groetjes

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik27-7-2012 6:50:32

hoi stéphanie;

ik ben ook wel eens benieuwd hoe die er uitziet je mag hem anders ook wel eens door mailen. wat voorbeeldjes en inspiratie is altijd welkom.

vriendelijke groetjes kelly

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik27-7-2012 6:57:49

ojee email vergeten tis nog vroeg in de morgen hé kellyfemke@hotmail.com
grtjs kelly

Wendy
28-6-2013
 Meld misbruik8-1-2013 0:16:28

@ Kelly: is een superleuk tekstje. Misschien één dat we ook gaan gebruiken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info