TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nicky
1-1-2023
|
11-7-2012 8:06:06
Ik heb je mijn uitnodiging doorgemaild. Ik vind ze zelf vrij strak. Ze is ook zelf ontworpen en komt dus niet uit een boek bij de drukker.
|
|
Karen
1-6-2013
|
11-7-2012 10:10:25
Jullie uitnodiging is inderdaad heel mooi,Nicky.
Zeker iets om in het achterhoofd te houden.
Alvast bedankt!
|
|
Katrien
1-6-2013
|
11-7-2012 21:23:54
Je mag deze uitnodiging ook eens naar mij sturen als je wilt: kr_katrien@hotmail.com.
Idd ken je gevoel Karen, we trouwen ook op 1/6/2013 :-)
|
|
Karen
1-6-2013
|
11-7-2012 22:33:27
Oh leuk! Dan kunnen we elkaar misschien helpen met de voorbereidingen.. Hulp is altijd welkom, denk dat dat bij jou ook zo is? Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Liefs x
|
|
Katrien
1-6-2013
|
12-7-2012 17:14:05
Hulp is idd altijd welkom :-)
Qua voorbereidingen heb ik enkel de zaal geboekt, de pastoor gebeld, een huwelijkskaars gevonden maar nog wachtend op antwoord van winkel en ik ga nu eens mailen naar de gemeente voor de datum vast te leggen :-)
En jij? x
|
|
Karen
1-6-2013
|
12-7-2012 23:07:37
Hoi Katrien, Onze zaal is vastgelegd, de gemeente is gecontacteerd en de datum vastgelegd voor het wettelijk huwelijk, de fotograaf is vastgelegd, de dj is in orde en voor het kerkelijk huwelijk is de pastoor gecontacteerd, maar de kerk waar we willen trouwen moet nog in orde gemaakt worden.. Van waar ben je eigenlijk :-)? Je hebt het over een huwelijkskaars. Moet je die zelf zorgen? Waar heb jij de jouwe besteld? Daar heb ik zelfs niet bij stilgestaan. xx
|
|
Katrien
1-6-2013
|
13-7-2012 18:08:16
De huwelijkskaars moet je afhankelijk van uw kerk zelf kopen. Soms is die voorzien. Je moet maar eens horen daar :-)
Hoeveel heb je betaald voor uw DJ en fotograaf? Want onze DJ vroeg toch wel redelijk veel. Ik ben daar van verschoten.
We zijn van Limburg en jullie? x
|
|
els
8-6-2013
|
14-7-2012 21:21:34
Hallo
Wij trouwen op 8 juni 2013. En wij willen ook een strakke uitnodiging als jullie willen mogen jullie voorbeelden ook even naar mij door mailen om een idee te hebben.
Op email adres els.riskin@skynet.be
Els
|
|
els
8-6-2013
|
14-7-2012 21:24:45
Katrien, wij zijn ook van Limburg. Waar heb jij zo een huwelijkskaars gevonden?
|
|
Karen
1-6-2013
|
14-7-2012 21:58:42
Hoi Katrien,
Wij zijn van Hamont ( Limburg).
Onze dj kost ons 500€ voor een hele avond en onze fotograaf krijgen we gedeeltelijk van mijn broer maar start vanaf een bedrag van 1100€..
Is dus idd best wel duur..
Doen jullie een kerkelijke dienst?
Xx
|
|
Katrien
1-6-2013
|
14-7-2012 22:10:00
@Els: Ik heb die kaars online gevonden, maar die vrouw van de winkel antwoord ineens niet meer op mijn mails... Stressen :-) Hopelijk is ze gewoon in verlof :-)
@ Karen: Ja we doen een kerkelijke dienst, vandaar de huwelijkskaars :-) Vandaag voor mijn kleed gaan kijken in Eindhoven! Ik word er gewoon zot van... weet echt niet wat kiezen en met 1 model moest ik snel zijn want dat was het laatste en kon niet meer bijbesteld worden. Zucht...
|
|
els
8-6-2013
|
14-7-2012 22:15:33
@katrien ja hopelijk zijn ze in verlof, wat wel kan nu in deze tijd. Ma niet leuk hè als je zit te wachten op een antwoord .
Is spannend zo voor een jurk gaan kijken hè, ik ben dinsdag geweest en was dadelijk verkocht!
|
|
Karen
1-6-2013
|
16-7-2012 19:50:32
Amai dames..Jullie zijn goed op tijd met jullie kleed..Ik wou pas eind oktober gaan kijken, is dat dan laat?
Ben je bij An en John geweest of waar?
Ben je op veel plaatsen geweest?Was de keuze moeilijk?
Kijk ernaar uit om de eerste keer te gaan kijken en passen!
Xx
|
|
Katrien
1-6-2013
|
16-7-2012 20:04:01
Nee eind oktober is niet te laat hoor, maar ik ben graag voorbereid :-) dan is de nieuwe collectie ook daar :-) maar het is volgend jaar veel kant en heel erg toe, dus ja... niet echt mijn ding :-)
Ik ben bij An en John geweest maar vond ik persoonlijk niet de moeite. Ik ben dan
|
|
Karen
1-6-2013
|
17-7-2012 14:25:01
Hm, misschien toch maar ns overwegen om eens een kijkje te gaan nemen..Probleem is dat ik zelf nog wel wat kilo's kwijt wil en normaal gezien ook zal afvallen, weet niet of ze een kleed zo erg kunnen inmaken (het gaat nog over zo'n 15 kilo).. Had al veel dingen gehoord van An en John, daarom dat ik het vraag... Moet je een afspraak maken op voorhand of kan je gewoon gaan? x
|
|
Katrien
1-6-2013
|
17-7-2012 18:07:21
Oei ik had dus een bericht getypt dat drie keer zo lang was :-)
Bij An en John mag je zelfs geen afspraak maken. Je moet er gewoon naartoe rijden en dan wachten in de salon. We moesten niet wachten maar sommige dagen is er een wachttijd van drie uur, zei de verkoopster!
Ik ben ook bij Koonings geweest maar erg pusherig! Die werd lastig omdat ik geen keus kon maken dus daar zien ze mij niet meer terug.
Ik ben dan ook nog in Aarschot geweest, Maxime's couture... Heel vriendelijke dame :-)
conclusie: ik twijfel dus ongeveer 5 jurken en ik heb niet bij één jurk het "dit is het" gevoel! x
|
|
Karen
1-6-2013
|
17-7-2012 23:02:33
Dat is niet zo leuk als je twijfelt.. Men zegt toch dat je bij 'de' jurk het wow-gevoel hebt, maar dat is dus niet.. Ik hoopte daar stiekem op omdat ik waarschijnlijk de eeuwige twijfelaar zal zijn.. Zeker op dat gebied zal een keuze maken héél moeilijk zijn. Heb vandaag gemaild naar Linx te Hasselt om te vragen of het voor mij de moeite is om al te zoeken naar een jurk (en tegelijk een beetje gepolst naar de nieuwe collectie). Hadden ze veel bij Maxime's couture? En bij Ann en John? Ben je met een idee naar de winkel gegaan van 'dit wil ik' of niet? xx p.s: mss moeten we in een prive-berichten verder praten :)
|
|
els
8-6-2013
|
18-7-2012 13:49:12
Hallo Karen
Ik ben bij Linx in Hasselt geweest en heb daar ook al mijn kleed gekocht en wij trouwen op 8 juni 2013
Is er heel goed mee gevallen heel vriendelijk en super mooie kleren.
Els
|
|
Katrien
1-6-2013
|
18-7-2012 18:07:41
Awel dat idee had ik ook. Ik dacht dat je dat waw gevoel wel ging krijgen, maar noppes! Als ik dat tegen anderen mensen zeg, zeggen die allée dat kan toch niet. Ik had dat gevoel direct! Pfff echt vervelend!
En het probleem is dat het allemaal andere stijlen zijn eh. Het ene is sissi, het andere is meer zeemeermin…
Ik had niet echt een idee toen ik naar de winkel ging. Ik heb gewoon gezegd dat ik iets wou waar mijn buik niet in opvalt.
Bij Maxime’s couture hebben ze niet zo veel kleren maar wel mooi en heel vriendelijk. Je mag daar elke jurk bekijken en zeggen als je ze wilt passen.
Bij Ann en John zeggen ze en wat wil je? En als je het niet echt weet, laat ze van elk merk een paar kleren zien.
Xx Ps: ik had al een privé berichtje gestuurd maar krijg het niet verzonden. Anders moet je eens proberen als je kan sturen naar mij :-)
|
|
Karen
1-6-2013
|
19-7-2012 16:08:34
Hoi Katrien,Had een privéberichtje gestuurd, maar blijkbaar werkt dit niet.. Ik hoop toch dat ik het wow-gevoel toch ga hebben want kiezen is al zo moeilijk. Heb je een merk waar je dan toch wel een goed gevoel bij hebt,want als de stijlen verschillend zijn dan wordt het idd al moeilijk . Ik vind de collectie van Linea Raffaeli wel mooi en de collectie van Cymbeline (of zoiets) is ook wel mooi.. Maarja in de boekjes is alles mooi.. Als je het aanhebt kan dat heel anders uitdraaien dan gedacht.. Genoeg stof om over te piekeren dus.. Al aan je misboekjes bezig? Liefs x
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|