Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje

  10-7-2012 19:09:04
hallo,

moeten de ouders op de uitnodigingen? wij zijn al 8jaar samen en hebben al 2 kindjes.
Mijn mama had liever van niet want mijn pa komt niet naar ons huwelijk, hij is weg met een andere vrouw sinds december vorig jaar na 25jaar huwelijk. Kan moeilijk mijn schoonouders er alleen opzetten.

Wat denken jullie?

Groetjes

Annelies
13-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1077


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 19:28:24

Hoi Annelies,

Wij zijn al 11 jaar samen en hebben dit ook niet gedaan,ook aangezien we alles zelf betalen...
Groetjes
Nancy



Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 19:53:50

Hallo Annelies,
wij hebben dit ook niet gedaan.
Wij wonen ook reeds 6 jaar samen en hebben al 2 kinderen..
Heb er eerlijk gezegd ook niet echt bij stilgestaan..

groetjes



Benita
8-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 19:59:27

Wij hebben het ook niet gedaan, er was geen plaats op onze uitnodigingen.

Maar ook vooral omdat mijn ouders gescheiden zijn, en het is ook een moeilijke situatie... Mijn ma heeft sinds een kleine 2 maand aangekondigd dat ze gaat scheiden van mijn stiefvader, dus ik wil zeker niet dat er op onze uitnodigingen zijne naam op staat! Maar mijn schoonouders die wel nog samen zijn, waren wel niet zo erg blij, dat ze er niet opstaan. Maar ik trek het mij niet meer aan! Voor iedereen goed doen gaat toch niet! Dus doe je zin, en trek het u niet te veel aan van de eventuele reacties.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 20:51:27

Heyhey,

Hier was het niet voorzien aangezien we ook al een aantal jaar samenwonen, we vonden dat het "onze trouw" was en mijn ouders gescheiden zijn, wat het natuurlijk niet eenvoudig maakt, tot onze ouders het ontwerp te zien kregen...

Zeker mijn toekomstige zijn ouders wouden er persé op staan, dusja hebben we uiteindelijk maar toegegeven. We hebben wel enkel de achternamen vermeld onder de noemer "onze families: ...". Ze kondigen onze trouw ook niet aan ofzo, maar staan enkel onderaan vermeld :-).

Groetjes!

Evelien



Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik10-7-2012 22:05:47

Hallo, Wij doen dit ook niet hoor. De band met mijn schoonma is niet zo super. Heb de situatie dan uitgelegd à mijn ma en die begreep mijn standpunt.



robine
31-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 18:06:02

hallo,

wij hebben dit ok niet gedaan...
ook omdat we geen plaats hebben. niemand heeft daar een probleem van gemaakt, laat staan iets van gezegd.



Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik11-7-2012 19:25:00

bedankt voor jullie reacties.



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik12-7-2012 12:40:16

Hier nog niet over nagedacht maar denk niet dat wij die erop zouden zetten.
Wij wonen ook samen,hebben twee kindjes en betalen alles zelf...
Vind dat trouwens een beetje ouderwets ook...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info