Terug naar overzicht
tis een beetje te zien welke wimpers je hebt en welk effect je wil wil je ze gewoon wat voller dikker gaan de meeste voor trosjes , is het meer fijn maar lang of een side effect gaat de voorkeur naar los , mijn zus had losse en het was een heel natuurlijke look
Ik heb vorige week een pakje gekocht bij claire's en heb gewoon raad gevraagd aan de verkoopsters. Ik heb gewoon de hele genomen en een natuurlijke lengte zodat mijn eigen wimpers gewoon wat voller zijn. Is denk ik ook handiger om te plakken dan de kleine losse trosjes.Ik ga het wel eens op voorhand proberen GroetjesNancy
Ik heb nu al een half jaar wimper extentions, omdat ik van mezelf hele korte wimpers heb en het is heel gemakkelijk ik sta op en hoef bijna niks meer te doen! Ik heb de lsse wimpertjes.
Ik heb van mezelf heel lange wimpers, dus ben zo geen kenner als het op valse wimpers aankomt... De enige vraag die ik me dan wel stel, is of je het niet ongelooflijk hard gaat zien dat het valse wimpers zijn...
Ik werk het liefst met losse bij mijn klanten, maar is echt afhankelijk van het resultaat dat ze willen.