Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mensen die niets laten weten

  23-6-2012 21:16:09
Hoi,

onze gasten hebben nog tot één juli de tijd om te laten weten of ze al dan niet komen. We mogen niet klagen, maar toch heeft ongeveer één derde, en dan vnl receptiegasten nog niets laten weten. Gaan jullie er bij die mensen van uit dat ze komen, want vele mensen lijken het vanzelfsprekend te vinden...? Of hebben jullie het ook al meegemaakt dat ze niet kunnen komen dan?

Shibby
3-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1823


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik23-6-2012 21:31:28

Ze denken meestal dat het bruidspaar wel weet dat ze zullen komen, maar hoe kunnen we dat nu raden?! De onze hebben tot 1 augustus, maar een opmerking als 'Tuurlijk komen we' hoef ik dan niet horen ze! Gelukkig hebben we al veel bevestigingen binnen gehad, maar de rest blijft rustig natuurlijk! Och jah, mensen die niets laen weten: daar komt geen enkel bruidspaar onderuit!



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 1:55:17

Bij ons hebben ze tijd tot 1 augustus maar wij gaan iedereen die niets heeft laten weten, zowiezo opbellen!

Je kan er echt niet vanuit gaan dat ze "dan wel zullen komen" of "dan wel niet zullen komen". Gewoon bellen dus! :-)

Groetjes!

Evelien



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik24-6-2012 7:23:45

Ik wacht nog op een bevestiging van ongeveer dertien koppels voor de receptie, voor het feest hebben we de mensen al flink aangepord. Die dertien krijgen vandaag een mailtje, als ze daar niet op reageren bellen we binnen een paar dagen.

En dan heb ik het niet over de mensen die aan onze ouders hebben laten weten dat ze komen. Flauw vind ik dat, onze gegevens staan op ons kaartje en zo moeilijk is het niet om ons zelf te bellen, sms'en of mailen.



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 8:45:22

Ja ik snap dat persoonlijk ook niet zo goed. Mijn ouders hebben een heel deel buren uitgenodigd voor de receptie omdat die hier wel allemaal goed aaneenhangen. Niemand laat iets weten aan ons en als mijn ouders ze dan toevallig tegenkomen 'ahja, natuurlijk komen wij'. Aaargh, laat dan toch iets weten.



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 9:24:40

Ik begrijp de ergernissen... Hier hetzelfde probleem en vind het verschrikkelijk als ze via de ouders iets laten weten; Wat gaan ze doen, op het trouwfeest via hen ons proficiat wensen? Echt he, dat ze het bruidspaar eens iets laten weten, het is onze dag, het zijn onze gegevens die op het kaartje staan .... ja echt, ik kan er NIET tegen he!

Bij ons moeten er ook nog een aantal iets laten weten, ze hebben nog tot 30 juni tijd.




Ann
21-7-2012
 Meld misbruik24-6-2012 10:40:06

Hier ook hetzelfde probleem.
Ze hadden tot 21 juni om te bevestigen. Vandaag heb ik naar degene van het feest al een mailtje gestuurd, gelukkig zijn het er niet super veel. Degene van de receptie krijgen vanaf morgen een belletje of een mail. Dat zijn wel nog een 20 tal koppels.
Ik snap niet dat bevestigen zo moeilijk is :-).

Groetjes



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 10:52:06

Ik begrijp het ook niet dat zoveel mensen er gewoon vanuit gaan dat wij wel weten dat ze komen. Het is ten eerste in de grote vakantie, dus velen zijn op verlof, ... is toch maar een kleine moeite om te zeggen of je al dan niet aanwezig kan zijn he ...



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 11:01:30

Hier eveneens hetzelfde. Ik had deze week mijn nonkel aan de telefoon en ik vroeg of hij kwam en hij van 'natuurlijk!' dus ik zeg van 'ah je had nog niks laten weten' en dan krijg je de vraag 'oh moest dat dan'. Ik heb gezegd van wel uiteraard en dat ik er anders vanuit ga dat mensen niet komen en deze week heb ik dus bevestigingen van de hele familie binnen. Een beetje paniek zaaien: soms helpt het...



maika
3-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 17:06:54

Hey, bij ons hebben ze ook tijd tot 1 juli. Van het avondfeest moeten nog ongeveer 15 mensen iets laten weten, dus kunnen zeker niet klagen.
Voor de receptie is dat wel een heel stuk meer. Ik ga nu nog een week wachten en dan iedereen eens een smsje sturen of op facebook eens vragen. En inderdaad, we hebben paar beste vrienden die nog niets lieten weten, gewoon omdat ze denken dat wij weten dat ze komen...



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-6-2012 23:25:11

Wat hebben jullie juist als tekst gebruikt om te vragen naar de bevestiging?

Wij hebben geprobeerd duidelijk te maken dat ze iets moesten laten weten als ze wel kwamen én als ze niet kwamen, dus we hebben na de bevestigingsdatum zelf contact opgenomen met iedereen die nog niks had laten weten.



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 0:14:00

@Sanne, wij hebben dit gebruikt: Gelieve voor 1 augustus 2012 te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van onze dromen. Een heel deel heeft dit bij ons begrepen een ander deel laat wat op zich wachten, maar ze hebben nog een hele maand en een week dusjah! Groetjes.



boke
12-12-2012
 Meld misbruik8-7-2012 22:04:25

Oh Alessia, dat zinnetje vind ik supertof! Ik ben nu wel benieuwd wat jij in de rest van je tekstje hebt geschreven, hoor. Ik heb er zelf wat moeite mee...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info