Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

29-8-2006 19:05:27
hoi iedereen,

Nog 18 dagen te gaan en wij zijn begonnen aan onze tafelschikking. hoe verloopt dit bij jullie? Raken jullie er ook zo moeilijk aan uit als ons? Zit met de handen in het haar! xxx

soetje
16-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 307

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 19:46:34

Hey

Amai amai ik kan er van meespreken! En ik dacht dat dit bij ons nogal ging meevallen. Maar ik heb teveel tafels van 12 personen (dat is echt het maximum), en sommige mensen zijn al 4 keer van tafel veranderd. Nu zit het ongeveer goed denk ik, hoop ik. Vanavond zijn we van plan om dit definitief in orde te maken.

Ik heb alle namen op een blad geschreven en dat dan uitgeknipt, zo heb ik kleine blaadjes met daarop de namen, en zo kan ik gemakkelijk met de mensen schuiven en is het heel overzichtelijk, en zo vergeet ik ook niemand.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Karen
16-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 21:23:50

Hey, wij trouwen ook 16/09 en zitten net als jullie met net hetzelfde probleem! Ik ga het nu eens enkele dagen laten rusten en daarna terug puzzelen... wij gaan in elk geval geen naamkaartjes zetten maar wel de mensen per tafel, dit is toch al iets minder werk...
veel succes nog,
Karen

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 9:13:36

Hallo,

Ik heb ook veel tijd in die tafelschikking gestoken.
Ons aantal genodigden konden wel allemaal zitten maar ik moest rekneing houden met een maximum aantal tafels en dan nog eens met de plaatsen per tafel.
Zo had ik ook teveel tafels van 10 en 12 terwijl ik sommige mensen gewoon niet van elkaar kan scheiden en aan verschillende tafels kan zetten...
Maar uiteindelijk is het toch slim gekomen.

Gewoon niet panikeren en als het effe niet gaat wat laten rusten en nadien opnieuw alles bekijken en je komt er wel uit !

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 9:13:48

Hey, wij trouwen ook op 16/09 maar we zijn nog niet begonnen met de tafelschikking. Ik dacht dat dit niet moeilijk zou zijn maar nu krijg ik toch al wat schrik.

We zullen ons er eens opschieten dit weekend.

Groetjes en veel succes

Karine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...