Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afzeggingen dessertenbuffet

  19-6-2012 10:17:39
Hey iedereen,

een paar weken geleden hebben we dan eindelijk de uitnodigingen op de post gedaan en nu wachten we vol spanning op enkele reacties. Alleen ... de reacties die we krijgen zijn momenteel niet wat we gehoopt hadden. Vooral de mensen van het dessertenbuffet laten het afweten. Normaalgezien, als iedereen zou komen, hadden we 28 mensen gehad voor het buffet, alleen hebben nu al 4 koppels afgezegd en we zijn er zeker van dat één koppel er ook niet zal bij zijn aangezien ze zwanger zijn en het uitgerekend is voor twee dagen na onze trouw. dus ja, ik ben bang dat er maar 10 mensen of zo zullen bijkomen voor het dessertenbuffet en nu vraag ik mij af of ik hen niet beter dan zou uitnodigigen voor het ganse avondfeest.
Ik hoop maar dat de andere genodigden wel positief zullen reageren en dan is het allemaal zo erg nog niet, en kan ik het gewoon bij het oude laten. Zijn er nog koppels met dit probleem?

Groetjes,
Ellen

Ellen
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1571


Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:55:21

Bij ons zijn er niet echt afzeggingen voor het dessertenbuffet, allé, toch niet in die mate dat we ze er nog voor de hele avond kunnen bijnemen.
Een vriendin van me die vorig jaar trouwde had achteraf ook wel dezelfde bedenking, enkele afzeggingen en achteraf gezien had iedereen evengoed de hele avond kunnen komen... maarja, eerst een utinodigiing voor dessertenbuffet en nadien bellen om te zeggen je mag toch de hele avond is ook maar raar :p



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik19-6-2012 19:20:49

Zou ik ook maar raar vinden. En anderzijds... mensen die nu niet kunnen komen naar het dessertenbuffet, maar dan horen dat de anderen toch heel de avond mogen komen. Kan ook vervelende reacties opleveren.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik19-6-2012 20:40:23

Ik vind dat je dat wel zou kunnen doen als er nog veel afzeggingen komen voor bv. het avondeten. Als je alleen zou afzeggen omdat het een dessertenbuffet is en vervolgens beledigd omdat anderen nu een hele avond mogen komen, dan lijk je mij toch maar een vreemde gast te zijn. Een trouwfeest is toch meestal ook een oefening in je budget in evenwicht houden dus als er onverwacht meer ruimte komt...



Joke
27-7-2013
 Meld misbruik1-8-2012 13:48:07

Ik heb het ook nog geweten dat er niet veel gasten waren voor het dessertbuffet. Dat was daar geen probleem.
Wij waren met een bende collega's uitgenodigd voor het avondfeest. Er was één "minder dichte collega" met partner die achterkwam voor dessertbuffet. Aan de collega-tafel was er voor hen plaats voorzien zodat ze bij ons konden komen gaan zitten. Ze vonden dat geen probleem.
Er waren meerdere "minder-dichte-collega's" uitgenodigd maar er was maar 1 koppel die kon komen.
Hopelijk begrijp je het, het is misschien wat verwarrend geschreven.

Voor ons eigen trouwfeest zijn we afgestapt van de "dessert-gasten", die mensen vragen we voor de receptie in de namiddag. De reden is ook omdat de receptie een stuk goedkoper is dan het dessertbuffet. Nuja, dat is onze keuze.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info