Terug naar overzicht
Hallo Lisette,Ik denk dat dat nogal persoonlijk is.Ik doe mijn lievelings geur op maar neem deze ook mee zodat ik die na een aantal uur nog eens kan 'verversen' want dat blijft nooit tot in de nacht zitten natuurlijk.Persoonlijk zou ik niet een te sterke geur nemen maar iets lichts.Groetjes Mireille01-09-2006
Ik had ook het geurtje aan die ik gewoon ben. DKNY is wel een geurtje die lang blijft.Davine
Hallo,Ik gebruik ook mijn lievelingsgeurtje maar heb er dan ook de bodylotion, deo en douchegel van gekocht.GroetjesInge30/09/2006
ik heb gewoon neits gebruikt .. draag nooit iets van parfum, deo, .. die dag dus ook niet.Mieke13/05/06
HeyIk heb ook voor een fris geurtje gekeken, zeker geen zware avondparfum. Ik ga Delicious van DKNY dragen, heb daar ook de showergel, bodylotion en deodorant van zodat dit zich niet mengt met andere geuren. En ik neem mijn parfum ook mee zodat ik voor het avondfeest wat kan bijspuiten.GroetjesVicky09.09.06
Ik ga ook be dilicious dragen van DKNY. Nu ga ik ook de douchegel en de bodymilk ervan halen zodat alles van hetzelfde is.Groetjes Ellen23/09/2006
Ik had channnel n°5die ruikt heerlijk bij mijKelly25/08/2006
Ik had Romance van Ralph Lauren ... GroetjesLien26/05/06
ik ga armania van armani gebruiken, dat heb ik bijna alle dagen opik ga er ook de bodylotion van kopen
Hallo,Ik had een nieuw geurtje voor die dag, nl "lovely" van Sarah Jessica Parker. Echt iets voor mij, niet te fel maar toch een fijne geur. Zeker een aanrader op zo'n dag.groetjesSofie
Hoi Lisette,Ik denk dat ik Lolita Lempicka zal nemen die dag. Die parfum ruikt zeer lekker en lang en heeft een hele zachte geur.Vele groetjes en succes!Lisa31/03/2007