Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  13-6-2012 19:21:06
Hallo!
Mijn vriend en ik zijn momenteel ons hoofd aan het breken over de bestemming voor de huwelijksreis. We zoeken
iets waar we zowel aan het zwembad/strand kunnen liggen als actieve dingen doen zoals bvb. boottocht, safari, duiken, snorkelen,...
We twijfelen nog tussen volgende bestemmingen:
Kenia
Zanzibar
Bahama's
Malediven
Kaapverdische eilanden
Mauritius
Seychellen
Aruba

Iemand ervaring met één van deze bestemmingen? Want zelf geraken we er echt niet uit...
Bedankt!

Sanne
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 936


Lies
18-8-2012
 Meld misbruik13-6-2012 19:41:44

Hey Sanne, Op alle bestemmingen valt er wel iets te beleven, dus zover zit je goed... In de Malediven zit je natuurlijk wel min of meer 'vast' op je resort-eilandje, en zijn excursies niet zo talrijk Ook Aruba bestaat grotendeels uit resort en hotel, zonder al te veel extra's, het nadeel van Aruba vind ik, is dat je tussen de belgen en Nederlanders zit... En dan lijkt het niet echt vakantie. Zelf deden we Kenia, wat van klimaat hetzelfde is als zanzibar, alleen heb je in Kenia en strand, en safari en duiken, zwemmen met dolfijnen, ... Noem maar op. Ik zou dus resoluut voor Kenia kiezen , omdat je daar volgens mij de meeste opties hebt.en je hoeft ook niet alles op voorhand te regelen, heel veel excursies en safari's zijn zelfs goedkoper ter plaatse in je hotel :) Succes met de keuze alvast!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-6-2012 19:48:27

Om het nog wat moeilijker te maken... al eens aan Cuba gedacht :-)
Zelf nog niet geweest, al hopen wij daar onze honeymoon door te brengen!
Ken wel veel mensen die er zijn geweest en het moet er zalig zijn en ook vanalles wat!

Sorry als ik je nog meer doe twijfelen x x x



Eline
23-6-2012
 Meld misbruik13-6-2012 19:50:32

Ben zelf ooit drie weken op vakantie in Kenia geweest, ideale bestemming voor een huwelijksreis!!! Moesten wij nog budget overhebben dan zou onze reis alvast naar daar gaan! Daar kan je alles doen wat je in je lijstje hebt staan!!!! Mooi land, mooie cultuur, mensen met een prachtige ingesteldheid en gastvrijheid daar, echt geweldig!



Finley
29-6-2013
 Meld misbruik13-6-2012 20:43:19

Wij denken er aan om naar Bali te gaan! Schijnt enorm mooi te zijn, vooral het noorden! En er valt er veel te beleven!



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik13-6-2012 20:47:12

Mijn ouders zijn twee jaar geleden in september naar Aruba geweest op een 'tweede huwelijksreis' :) en zij hebben er eigenlijk een slechte ervaring. Het was er heel slecht weer, storm en zo, maar de mensen daar waren er heel erg blij mee :) Verder was er ook niet echt zo heel erg veel te doen. Ik ben jaloers op je keuzemogelijkheden, bij ons is er geen budget voor, maar als ik een droombestemming zou mogen uitkiezen zou het uit jouw lijstje waarschijnlijk Kenia zijn. Sri Lanka is ook heeeel erg mooi en veel te bezichtigen, maar weet niet of september daar de ideale periode is...



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik13-6-2012 21:13:11

Hey Sanne,

Wij zijn 2 jaar geleden in dezelfde periode naar Mauritius geweest. Ondanks dat het daar dan winter is, hebben we toch rond de 30 graden zon gehad :-)
Hebben ook het zwembad en cultuur met elkaar afgewisseld. Dolfijnencruise, snorkelen, rondrit op het eiland gedaan en vooral genieten van het lekkere eten. Wij zaten in hotel Le Cannonnier. Als je nog meer info wenst stuur je maar een privéberichtje.

groetjes

sofie



tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik13-6-2012 22:23:16

Hey Sanne,

Wij gaan in november op huwelijksreis naar de Malediven, we verblijven in de Sheraton Full Moon Resort.
Een echte aanrader naar het schijnt!
Een tophotel in de Malediven is zeker de W! neem maar es een kijkje en begin alvast maar lekker weg te dromen...

Wij kijken er zo hard naar uit!

Voor ons is het een reis die je maar 1x in je leven maakt. Als je Malediven googled word je helemaal gek! Veel is er ni te beleven, maar wij gaan in november echt enkel op zoek naar total rust! Dé ideale locatie! Wij gaan er wel duiken.

Ik werk voor een hotelketen en volgens collega's is Malediven mooier dan Mauritius, toch blijft Mauritius ook één van de toplocaties! Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Malediven omdat dit de locatie bij uitstek is om te duiken...

groetjes



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-6-2012 8:09:45

Hallo,

Wij zijn naar Mauritius geweest, hotel Beau Rivage... en dit was echt een aanrader! Geboekt via MauritiusTravel....

Ik denk, welke locatie van jullie lijstje je ook kiest, je zal wel goed zitten!

Als je meer info wilt mag je altijd ene pm sturen...

Groetjes
Annelies



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik17-6-2012 21:44:19

Hoi,

Als je graag wat actieve dingen wil doen, zou ik niet naar de Kaapverdische eilanden gaan, er is wel een mooi strand, maar de meeste van die eilandjes heb je op een halve dag volledig gezien, er is dus buiten zon, zee en strand niet veel te beleven :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums