Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oproep: nalezen uitnodiging?

  5-6-2012 13:07:41
Een kleine oproep voor de creatievelingen/taalkundigen/....
Ik heb mezelf tijdens de voorbereiden al heel goed leren kennen: in 1 woord: de eeuwige twijfelaar.
Zo ook met de uitnodigingen: uitnodiging is gekozen, de foto voor op de uitnodiging ook .... maar ik zit een beetje vast met de tekst. Zowel taalkundig als de tekst zelf.
Vandaar mijn vraag: Zijn er misschien bruidjes of gommetjes die de tekst van onze uitnodiging eens willen nalezen?
Laat je e-mailadres even achter en ik stuur het jullie door!
Alvast superbedankt!!

Wendy
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1285


Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik5-6-2012 13:15:54




Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik5-6-2012 13:16:21

Hey Wendy,

Hier zijn we ook volop aan het denken voor de tekst op de uitnodigingen.
Het is toch niet zo makkelijk.
Ja mag me ze altijd doormailen, kan ik eens kijken en kan ik ook nog ideetjes op doen.

Mijn mailadres is: wendy.mannaert@telenet.be

Groetjes,
Wendy




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-6-2012 13:48:10




Ann
28-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 13:48:59

Send them :-) Annvangeel@gmail.com



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik5-6-2012 13:56:49

stuur maar op! Ik kijk graag na!
lorelaeremans@gmail.com



Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik5-6-2012 15:00:59

Wendy,
Ik heb je tekst even bekeken.
Hieronder een voorstel (het is maar een ideetje hé)

Op ...... geven wij elkaar het ja-woord om ....u in het stadhuis van ....
De ringen worden gewisseld tijdens de ceremonie om ...u in ..... te ....., waarna we een glaasje drinken en samen op een goede toekomst zullen klinken.
We zouden het fijn vinden dit moment met u te delen!
Tevens nodigen wij u uit op ons avondfeest om ....u in .... om samen een mooie toekomst in te swingen!
Tot dan!
.....
Vergeet ons alleen niet eventjes voor .... te bellen,
Dan kunnen wij het aantal genodigden tellen

Ik zou ook kiezen voor het 2de lettertype.

grs



Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 23:43:29

Mails zijn verstuurd! Alvast superbedankt!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik6-6-2012 14:11:44

Je mag het ook naar mij sturen hoor, als je wilt :)

tiff.coffyn@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info