Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen stress...

4-6-2012 23:22:47

Dag,

We zijn vorige week eens naar een drukker geweest om te informeren ivm uitnodigingen ed.. had gehoopt er enkele mooie voorbeelden te zien om dan zelf iets leuks te maken, maar helaas, geen boeken, geen standaard voorbeelden, enkel 'persoonlijke' kaarten van andere mensen, maarja, dus natuurlijk volgens hun leven en niet echt onze stijl.. Precies of iedereen die uitnodigingen bestelt weet exact wat ze willen en zij drukken dan maar..
Ik word er een beetje gek van! Ben zelf aan't prullen geslagen op publisher van office, maarja, dat is het toch niet! Ik wil een vrij klassieke uitnodiging maar met een 'twist' zodat het toch fris en origineel is... kweet alleen niet hoe! ik beschik niet over de tools om zoiets 'uit te vinden' (met welk programma kan je zoiets??).. en ja, op internet vind ik hier en daar wel prachtige uitnodigingen (zoals http://www.shineweddinginvitations.com/ of op etsy, maar dat durf ik van zo ver niet bestellen en namaken, tja, ik zou dus niet weten hoe...) Iemand tips???

Alvast bedankt en veel groetjes,
julie

Julie
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1085

Koen
4-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 23:43:18

euh ... eens bij een andere drukker langs gaan misschien??? ...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-6-2012 8:00:03

na veel zoeken en huffen en puffen heb ik die van ons zelf gemaakt via photoshop, maa rik zou ook gewoon keertje rondkijken. Heb je geen ava in de buurt, daar hebben ze HOPEN boeken met uitnodigingen, al is het gewoon een beginpunt.

Julie
22-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 8:36:55

'k heb binnenkort een dag verlof, zal idd op zoektocht gaan naar ava en andere drukkers ;-)

Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik5-6-2012 8:47:46

Op de website van buromac kan je eens zien bij welke drukkers in je buurt de kaarten van buromac geleverd kunnen worden. Meestal hebben die drukkers dan ook nog andere boeken waaruit je kan kiezen. Zo hebben wij het alleszins gedaan :).

Groetjes,
Ellen

Joyce
25-8-2012
 Meld misbruik5-6-2012 11:48:25

Zoek eens online naar huwelijksuitnodigingen en dan zal je wel een adres vinden waar je wel met voorbeelden kan werken. Ik heb mijn uitnodigingen besteld bij AVA-papier en ben er zeer tevreden van. Daar werken ze met boeken waarin voorbeelden zitten.
Ga opzoek naar een andere drukker, dat is allesins veel gemakkelijker dan ze zelf in elkaar te zetten met publisher!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info