Terug naar overzicht
Wij hadden ook 3 versies. Dus de gewone uitnodiging en dan 3 verschillende kleine kaartjes.. Begon met Karolien en Laurens en hun ouders nodigen u graag uit op de receptie van 16u tot 18u... Dan nodigen u graag uit voor het feest om 17u.. En dan nodigen u uit voor het avondfeest om 21u... Dus die van feest krijgen een uur receptie en die van enkel receptie 2uur..
Wij hebben 1 hoofduitnodiging en 2 kleine kaartjes.Op de hoofduitnodiging staan de basisgegevens van het huwelijk, m.n. onze namen, uur en plaats van huwelijk, de kadotip, en de bevestigingsgegevens. Op het ene kleine kaartje staan de gegevens van de receptie. Op het andere kleine kaartje staan de gegevens van het avondfeest. De gasten die naar én receptie én avondfeest komen hebben 2 kleine kaartjes gekregen (die we dan met splitpennen aan de hoofduitnodiging hebben vastgemaakt).Ik heb onze uitnodiging zelf gemaakt dus als je een voorbeeld wil kan ik je dit wel per mail doorsturen.
HalloWij hebben 2 verschillende uitnodigingen, eentje met de tekst: Wij nodigen jullie uit naar de huwelijksreceptie van 17u tem 18.30. De andere is met de tekst: wij nodigen jullie uit naar het huwelijksfeest om 19u. Voor de mensen van de suite hebben wij de uitnodiging gegeven van het huwelijksfeest maar daarbij een kaartje gestoken met de verkorte planning zodat ze weten wat er gebeurt op de dag en om hoe laat ze bij ons moeten zijn.Groetjes.
Hoi,Ik heb ook onze uitnodigingen zelf gemaakt, en wij hebben ook met 3 versies gewerkt:* Mensen die uitgenodigd zijn naar het avondfeest* Mensen die uitgenodigd zijn naar de receptie* Mensen die gwn moeten weten dat we trouwen, maar die we niet uitnodigingen (dit zijn dan vooral buren van mijn ouders en schoonouders, die komen dan wel naar de schieting).