Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trein - Parijs - Mauritius

  2-6-2012 23:18:28
Na het veel te lang uit te stellen, moeten we dringend onze tickets naar Parijs nog bestellen.
We vertrekken op 10 juli naar mauritius (via mauritiustravel) maar vertrekken, zoals iedereen wel weet, vanuit Parijs. Ik had hierover al een topic gevonden, maar begreep het niet echt, vandaar nog eens de vraag.

Op ons reisschema staat dus:
vlucht air mauritius Paris de gaulle - mauritius
Vertrek: Paris de Gaulle aerogare 2 terminal F

Nu is de vraag welk station we moeten nemen voor de TGV.
- Airport Roissy Charles de Gaulle (CDG 2) - local train (FR)
- Airport Roissy Charles de Gaulle (CDG 1) - local train (FR)
- Paris Roissy Charles de Gaulle airport (CDG2) - TGV station (FR)

Ik vind het zooo onduidelijk! Hopelijk kan iemand van jullie me snel helpen
Groetjes!

Freya
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 774


Serena
25-5-2019
 Meld misbruik3-6-2012 0:03:44

Heyla,

ik hoop dat ik jou kan helpen, wij vertrekken ook naar maurtius ( ook met mauritius travel) maar dan op 9 juli
wij hebben de TGV geboekt via de site van NMBS. en er stonden 3 verschillende voor parijs maar wij hebben de Laatste( Aeroport Charles De Gaulle Tgv (Fr) ( luchthaven parijs roissy) genomen.
ik denk dat in jou geval het de laatste is omdat er TGV station staat. bij de andere staat local train dan denk ik dat het daar om lokale treinen gaat.

Serena



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik3-6-2012 0:49:38

Wij zijn net met de tgv naar disneyland geweest en hij stopt maar 1 keer bij cdg, dus als je de tgv neemt kan dat niet missen :)



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 9:40:40

Hey, ik heb die vraag hier ook al eens gesteld. :-) Niet overzichtelijk é. We gaan boeken via deze site http://www.b-europe.com/Reizen/Kopen/Treintickets#stepT...

Groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 10:57:07

Heyhey,

In onze boeking via Mauritius Travel zit de TGV reeds in maar ik ben even gaan kijken op de site van NMBS Europe en als je daar Aeroport Charles De Gaulle intikt, heb je onmiddellijk de juiste (er is dan maar 1 mogelijkheid) :-). Ik zou dus persoonlijk via de site van de NMBS boeken.

Groetjes!

Evelien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums