Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidsmeisjes

30-5-2012 7:40:10
Hallo

wij hebben twee bruidsmeisjes van 8 en 9 jaar. heeft er iemand ideeën om kledij voor deze twee meisjes te halen?
We willen hier ook niet teveel geld aan geven dus de echte bruidswinkels zijn geen optie denk ik (zal wel kort rond de 300€ liggen vermoed ik)

In Limburg liefst want we zijn van Sint-Truiden.

bedankt grtz

Terry
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1003

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 9:34:56

Ik heb de kledij van mijn bruidsmeisjes bij DIDI in Hasselt gehaald, en was voor hun beide maar 90eur (2kleedjes + 2 golfjes)

C&A en JBC hebben ook zeer mooie kleren en niet duur

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 10:54:30

Hej,

Ik heb de kleedje van mijn bruidskindjes via volgende website gekocht.

www.suitsyouwell.nl

Zeer tevreden over, spijtig dat ze niet alles hebben in alle maten.

Ga zeker eens kijken.

Groetjes,

Caroline

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 10:56:32

Ik heb mijn dochter haar kleedje gekocht bij d-moda.nl. Geloof dat het een 85€ was met verzending bij. Het is model Kyra dat we hebben.
Ze hebben er een aantal mooie kleedjes.
grtz

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:14:43

Wij hebben die van ons gewoon bij C en A gekocht! De collectie voor de communie is uit en daar hebben wij mooie dingen tussen gevonden. De meisjes zijn hetzelfde en de jongens ook en pas mooi bij elkaar en heeft ons ook 175 gekost. Moet niet altijd een duur merk zijn om mooi te zijn en het hangt er vanaf wat je zelf mooi vind en er aan wil uitgeven natuurlijk.

Groetjes Sophie

Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik30-5-2012 12:56:05

De kledij van onze (bruids)kindjes komen van CKS uit de communiecollectie. Wij hebben dit nu al gekocht omdat er geen feestkledij in de herfstcollectie zit. We wouden ook iets wat ze nadien nog konden dragen.

Veel succes met de zoektocht...

Sanne
7-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 13:56:54

Onze bruidsmeisjes trouwen in prinsessenjurkjes van Rapunzel (aangezien mijn toekomstige mij in het sprookjesbos in de Efteling bij dat sprookje ten huwelijk heeft gevraagd). Deze hebben 20 EUR per stuk gekost (en kunnen ze nadien echt wel in ravotten). Onze 2 bruidsmeisjes van 5 jaar vinden het geweldig om in dit 'verkleedkleedje' rond te lopen en ze zien er geweldig uit!

Swetlana
25-5-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:04:40

Onze bruidsmeisjes liepen rond in een kleedje van suitsyouwell.nl. Heel tevreden over en ze zagen er echt schitterend uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...