Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleding bruidsmeisjes met uiteenlopende leeftijden

28-5-2012 22:18:41
Hoi,

Wij gaan 4 bruidsmeisjes hebben met zeer uiteenlopende leeftijden... namelijk 1,5 jaar, 13 jaar, 16jaar en 20 jaar..
Nu vraag ik mij af hoe ik het het beste kan aanpakken voor de kleding..
We hadden eerst gedacht alles te laten maken door mijn oma (ze is naaister), maar mijn mama heeft iever dat ik haar er niet meer mee lastig val op haar 76ste, wat ik ook wel begrijp.. en ik vrees dat aankopen nogal prijzig zal zijn..

Hebben jullie tips?

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 905

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik28-5-2012 22:43:37

Ik zou misschien opteren voor een bepaalde kleur.
of een bepaald 'accessoire'
vb allemaal een lichtblauw kleedje, of een rood lint/strik, ofzo
of de 3 grote meisjes een paars kleedje, en de kleinste een wit met paars bloem op?

kijk eens op http://www.foreverbridals.com/collection.html?s=004 voor vb bij bridesmaids (onderaan staan er met verschillende leeftijden) of bij flowergirls

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik28-5-2012 22:58:05

Die zijn inderdaad heel mooi.. ik vermoed dat ze dit ook wel hebben in de bruidswinkels die dit merk verkopen.. nu nog hopen dat de prijzen ook meevallen :)

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik28-5-2012 23:24:49

Ik zou inderdaad proberen om te werken met voor iedereen dezelfde kleur of kleurencombinatie. Dan is er een eenheid zonder dat het allemaal exact hetzelfde hoeft te zijn.

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-5-2012 18:48:39

Hey wij hebben dat ook en wij hebben dit kunnen oplossen.

Ons bruidsmeisje van 2 jaar zal een ivoren kleedje dragen met een blauw riempje in en een blauwe diadeem.
Ons bruidmeisje van 17 jaar een blauw kleedje, alsook ons bruidsmeisje van 25 jaar...
Dit allemaal donkerblauw!
Groetjes

iris
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 22:18:03

Eens even googlen op lepetittom.com of .nl. Daar verkopen ze van die leuke tuturokken voor heel klein en heel groot. Dan afwerken met verschillende accessoires en zo kun je volgens mij voor de kleinsten een hele schattige look creeeren en voor de oudsten een hele hippe en stijlvolle.
Gr,
Iris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...