Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreugde om de uitnodigingen en een beetje stress voor de vrijgezellen

  22-5-2012 18:19:41
Hey allemaal,

het is de eerste keer dat ik zelf een bericht post, maar ik ben zo blij dat de uitnodigingen gedrukt zijn en dat wil ik met jullie delen. We hebben een tweetal weken moeten wachten en na twee proefdruks, zijn ze nu toch eindelijk klaar en ik ben echt blij met het resultaat. Nu kan ik deze eindelijk op de post doen en hopelijk volgen de reacties dan snel :)!

Ik had daarnet ook een telefoontje met mijn zus, die mijn vrijgezellen gaat organiseren. Ze had een reactie gekregen van mijn schoonzus, met allemaal opdrachten die ik zou moeten doen, maar ze vond dat zelf helemaal geen leuke opdrachten, maar ze wist niet goed hoe ze dat aan mijn schoonzus moest laten weten. Ik heb haar dan gezegd dat ik haar en mijn beste vriendin had aangesteld om mijn vrijgezellenfeest te organiseren omdat ik er vertrouwen in heb dat zij weten wat ik leuk vind en dat de schoonzus wel veel ideetjes mag voordragen maar dat zij de uiteindelijke beslissing nemen wat er moet gebeuren. Ik krijg nu al schrik voor mijn vrijgezellen, voor mij mag dat gerust gewoon een leuk avondje uit zijn, dat moet zeker geen ganse dag zijn en ik heb dat ook aan mijn zus gezegd, maar mijn zus is de jongste van de hoop en ik ben bang dat ze zich een beetje zal laten overpraten door de anderen. En mijn vriendinnen kennen elkaar niet zo goed, er zitten er een paar van het middelbaar bij, maar die hebben elkaar al jaren niet meer gezien en dan iemand van mijn studentijd, iemand van een sportclub, van een vakantiewerk, ..., ik ben een beetje bang dat het zo'n avond zal zijn waarbij ik alle stiltes ga moeten invullen. Nu ja, er zitten wel een paar babbelkonten bij, en als ze in een goede bui zijn, dan loopt dat wel los, maar toch, ... ik heb daar toch wat stress voor. Hopelijk komt dat allemaal goed!

Kben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten, dat helpt toch!

Groetjes,
Ellen

Ellen
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1139


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-5-2012 19:33:34

Hey Ellen.
Bij mij kriebelt het ook al om uitnodigingen te ontwerpen en versturen - ik kan me voorstellen dat het nu extra fijn wordt om de antwoorden in ontvangst te nemen!
Wat betreft je vrijgezellen: ik zou je zusje laten bellen naar de schoonzus (is altijd vriendelijker en komt beter over dan een reactie per sms of mail) om haar te bedanken voor de opdrachten die ze heeft doorgestuurd en dat het fijn is dat ze wil meehelpen. Een paar weekjes voor de vrijgezellen kan ze de schoonzus dan laten weten dat jij absoluut geen opdrachten wou maar dat ze misschien kan meehelpen met het uitwerken van een idee die je zus al heeft.
Wat betreft de meiden onderling, dat komt wel snor hoor. Ik heb ook al enkele vrijgezellen achter de rug waarop ik niemand kende en dat loopt wel los. Het is dan ook nog leuker de dag van de trouw zelf om "oude" bekenden van de vrijgezellen terug te zien.
Alles komt dus goed maar blijf vooral je hart hier luchten, daar zijn we voor!
Groetjes
Rebecca



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik23-5-2012 20:05:21

Hey Ellen

ik zie dat we dezelfde dag trouwen! Onze uitnodigingen zijn net klaar en gaan we vandaag of morgen ook laten drukken en als dat in orde is, kunnen die ook de post op!

Mijn zus is ook mijn vrijgezellen aan het organiseren en ik moet zeggen dat ik toch ook wel heel zenuachtig ben. Ze weet wel wat ik leuk en niet leuk vind, maar het feit dat alles geheim is, maakt me toch wat zenuwachtiger dan ik had kunnen vermoeden ..

:-)

Groetjes!



Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik27-5-2012 10:30:37

Hey Ine,

tof dat je op dezelfde dag trouwt! Het komt algauw dichterbij.
Gisteren ben ik bij de ouders langsgeweest met de uitnodigingen en ze waren zeer enthousiast! Vandaag nog een paar enveloppen schrijven en dan kunnen die morgen op de post, toch spannend allemaal hé!

Ja, de vrijgezellen, ik ben toch wel ehel benieuwd wat dat allemaal gaat geven, ik weet alvast dat het den 13d of 14de juli zal doorgaan, spannend!

Groetjes! En nog veel succes met de voorbereidingen!



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik27-5-2012 15:57:42

Hey Ellen

wij hebben de uitnodigingen vandaag getoond aan de ouders en de reacties waren heel goed! Leuk he!

Ik weet ook de dag van mijn vrijgezellen, maar dat was niet de bedoeling. Een vriendin floepte het er ineens uit ... Vind het wel jammer dat ik het nu weet, want had wel graag 'verrast' geweest :-)

Groetjes



Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 11:45:15

Leuk om nog bruiden te ontmoeten die trouwen op 4-8-12.
Ik heb mijn vrijgezellen deze zaterdag! Mijn beste vriendin gaat in juli een maand naar Cuba, vandaar dat ik nu al mijn vrijgezellen krijg! Spannend!!



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 13:13:52

Ik heb zondag mijn vrijgezellen gehad, dus ook goed op tijd. Vind ik wel beter zo eigenlijk! :-) Veel plezier volgende week!



Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 14:20:13

Hey!
jaja, tof om te zien dat er zovelen zijn die trouwen op 4-8-12, hopelijk hebben we dan mooi weer!

Ik moet nog even wachten op mijn vrijgezellen (14 juli) en ik ben echt wel benieuwd. Volgens mijn beste vriendin en mijn zus mag ik mij wel aan heel wat dingen verwachten.

Maar eerst moet ik mijn doctoraat nog afwerken, vooraleer ik mij kan gaan amuseren. Nog drie weken en dan kan ik mij eindelijk eens helemaal inzetten voor de trouw!

Veel plezier Jolien, geniet ervan!

Groetjes,
Ellen



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik19-6-2012 19:11:04

Succes met je doctoraat Ellen! En nadien kan je je inderdaad uitleven in het verder plannen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info