Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer verstuur je je uitnodigingen ?

17-5-2012 18:24:39
Hoi iedereen, wij trouwen 22 september 2012, wanneer versturen wij onze uitnodigingen ? Ik dacht half juni ten laatste te gaan versturen ?

kim
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 962

Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik17-5-2012 18:28:19

Hoi Kim

Wij zijn begin april begonnen met de uitnodigingen aan de familie te geven en 10 weken voor de trouw had iedereen zijn uitnodiging. Wij zaten aan het begin van de grote vakantie, daarom wouden wij op tijd zijn ;)

Groetjes en nog veel plezier!
xxx

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik17-5-2012 18:32:02

wij versturen 3 maanden opvoorhand. of beter gezegd, dan beginnen wij met uitdelen, sommige mensen gaan op vakantie zijn dus we gaan ze niet allemaal meteen kunnen uitdelen.
Zo hebben ze nog 2 maanden te tijd om te bevestigen en hebben wij een maandje overlap tijd voor achter mensen aan te bellen die niets hebben laten weten

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik17-5-2012 18:35:19

Wij hebben 8 weken op voorhand verstuurd, mensen die op vakantie gaan hebben toch al lang geboekt, mijn tante bvb had al geboekt in januari, je kan moeilijk meer dan 6 maand op voorhand versturen, 8 weken leek me ruim voldoende.

Groetjes Marijke

Dorine
7-7-2012
 Meld misbruik17-5-2012 18:52:12

Wij hebben de onze afgelopen zaterdag verstuurd, exact 8 weken voor het huwelijk,
dus ruim op tijd, denk ik.

Groetjes
D

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 19:02:51

Wij gaan ze eind deze maand proberen uitdelen, goed op tijd zodat want we kunnen niet in 1 weekend iedereen van de familie bezoeken :)

Katrien
22-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 19:09:33

Wij gaan ze ten laatste 21/07 versturen... denk dat dat mooi op tijd is...

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik17-5-2012 21:18:04

Wij hebben de onze acht weken op voorhand gestuurd.

elien
22-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 21:57:20

hey
wij trouwen ook de 22ste sept...
wij gaan ze proberen te versturen eind juni...
voor de verlofperiode en voor de solden...kan mss voor de genodigden wel handig zijn é

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 22:03:55

Wij trouwen 01/09 en willen ze graag begin juni ten laatste versturen. Dus ik denk dat voor jullie eind juni zeker vroeg genoeg zal zijn :-).

Groetjes!

Evelien

Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik18-5-2012 1:25:56

Wij trouwen ook op 22/9/2012
De uitnodigingen gaan we ongeveer begin/midden juli opsturen/ronddelen.
We zijn nog aan het wachten op onze verlovingsshoot om de foto te gebruiken op de uitnodiging. Dus hoop dat het nog gaat lukken ...
Jullie zijn dus zeker goed op tijd!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik18-5-2012 8:58:01

Wij trouwen in juli en wij zijn deze week begonnen met uitnodigingen rond te dragen. Vandaag en zondag nog een deel en dan heeft iedereen ze 8 weken op voorhand. We hebben wel een Save The Date mailtje rondgestuurd, 6 maand voor ons huwelijk.

Groetjes
Anneken

maika
3-8-2012
 Meld misbruik18-5-2012 10:59:37

Ik zou toch wachten tot juli om ze op te sturen. Ik vind 4 maanden op voorhand redelijk vroeg. Maar dat is mijn mening eh
Wij brengen ze 8 weken op voorhand rond.

Groetjes, Maika

Shary
8-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 7:25:23

Wij trouwen 8 september en wij versturen ze de eerste week van juli.
Nog voor de congéperiode hier in de beurt...
Normaal moesten ze pas eind juli de bus op ...
Maar we willen ook een beetje met de congeperiode rekening houden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info