Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben ook kleuterjuf en ik snap je helemaal :)Ik heb enkel de kleuterjuffen gevraagd voor ons dansfeest. Van de lagere school vragen we niemand, omdat die in een ander gebouw zitten en ik er erg weinig contact mee heb. groetjes
Hoi,ik had ook eerst dat probleem, maar wij geven nu voor mijn collega's (zowel kleuterjuffen als lagere school leerkrachten) en mijn vriend zijn collega's de week nadien een vat. Maar eerst wou ik ze ook vragen op avondfeest maar dan vonden mijn ouders en zijn ouders dat de partners meegevraagd moesten worden. Ik ben ook kleuterjuf en werk er sinds september en ik heb 90% kans om er te kunnen blijven!Maar ik kan jou mening helemaal snappen hoor, zo dacht ik eerst ook.GroetjesKarolien
Hoi! Ik ben leerkracht op een middelbare school. Ik ga niemand van mijn collega's uitnodigen, ten eerste omdat we het bescheiden willen houden met enkel familie en echte vrienden en ten tweede omdat ik ander werk ga zoeken, en deze mensen dus na juni mijn collega's niet meer zullen zijn. Maar als er de voorbije jaren een collega trouwde en er mochten collega's komen, dan was dat steeds zonder partner en op de receptie.Maar misschien is jouw geval ook wat anders, want ik weet niet hoeveel collega's jij hebt, maar ik heb er 100. :-)Groetjes
Hoihoi, ook een kleuterjuf hier! Werk op een klein schooltje, met ongeveer 30 collega's (kleuter-lager-middelbaar). Iedereen is 's morgens uitgenodigd bij het wettelijk huwelijk om erna eentje te drinken en 's middags is er ook een receptie in de zaal enkel voor onze (ex-)collega's, met partner aangezien ik de meeste partners ook al vaker heb gezien.Hier net een klein weekje met mijn eerste kleuterklassers rond 'de juf gaat trouwen' gewerkt en vrijdag komen ze allemaal in prins- en prinsessenoutfit naar ons wettelijk huwelijk ;)
Oja, 2 collega's met wie ik écht superveel contact heb buiten de schooluren komen naar ons dansfeest met hun partner. Gewoon omdat ik die 2 er echt supergraag bij wou 's avonds!