Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje voor leerkrachten

16-5-2012 16:44:24
Hej hej allemaal. Ik ben lerares kleuteronderwijs en ben nog aan het twijfelen of ik mijn collega's kleuter s avonds vraag of enkel voor receptie. Ik werk er nog maar sinds januari en weet nog niet of ik in september opnieuw in deze school mag starten. Hoe doen jullie dit?

En dan de leerkrachten lager onderwijs vraag ik zowieso enkel voor de receptie, maar nu is mijn vraag. Moet ik de partners meevragen? Dat zijn allemaal mensen die ik niet ken en mijn ouders vonden het precies raar dat ik daarover twijfel

Kunnen jullie mij helpen? Wat doen jullie?

Bedankt!
Maika

maika
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 859

Femke
2-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 17:04:43

Hoi,

Ik ben ook kleuterjuf en ik snap je helemaal :)
Ik heb enkel de kleuterjuffen gevraagd voor ons dansfeest. Van de lagere school vragen we niemand, omdat die in een ander gebouw zitten en ik er erg weinig contact mee heb.

groetjes

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 17:22:23

Hoi,

ik had ook eerst dat probleem, maar wij geven nu voor mijn collega's (zowel kleuterjuffen als lagere school leerkrachten) en mijn vriend zijn collega's de week nadien een vat. Maar eerst wou ik ze ook vragen op avondfeest maar dan vonden mijn ouders en zijn ouders dat de partners meegevraagd moesten worden. Ik ben ook kleuterjuf en werk er sinds september en ik heb 90% kans om er te kunnen blijven!
Maar ik kan jou mening helemaal snappen hoor, zo dacht ik eerst ook.

Groetjes
Karolien

Anneleen
6-10-2012
 Meld misbruik16-5-2012 17:56:17

Hoi! Ik ben leerkracht op een middelbare school. Ik ga niemand van mijn collega's uitnodigen, ten eerste omdat we het bescheiden willen houden met enkel familie en echte vrienden en ten tweede omdat ik ander werk ga zoeken, en deze mensen dus na juni mijn collega's niet meer zullen zijn. Maar als er de voorbije jaren een collega trouwde en er mochten collega's komen, dan was dat steeds zonder partner en op de receptie.

Maar misschien is jouw geval ook wat anders, want ik weet niet hoeveel collega's jij hebt, maar ik heb er 100. :-)
Groetjes

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 18:48:21

Hoihoi, ook een kleuterjuf hier! Werk op een klein schooltje, met ongeveer 30 collega's (kleuter-lager-middelbaar).
Iedereen is 's morgens uitgenodigd bij het wettelijk huwelijk om erna eentje te drinken en 's middags is er ook een receptie in de zaal enkel voor onze (ex-)collega's, met partner aangezien ik de meeste partners ook al vaker heb gezien.
Hier net een klein weekje met mijn eerste kleuterklassers rond 'de juf gaat trouwen' gewerkt en vrijdag komen ze allemaal in prins- en prinsessenoutfit naar ons wettelijk huwelijk ;)

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 18:52:59

Oja, 2 collega's met wie ik écht superveel contact heb buiten de schooluren komen naar ons dansfeest met hun partner. Gewoon omdat ik die 2 er echt supergraag bij wou 's avonds!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info