Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje voor leerkrachten

16-5-2012 16:44:24
Hej hej allemaal. Ik ben lerares kleuteronderwijs en ben nog aan het twijfelen of ik mijn collega's kleuter s avonds vraag of enkel voor receptie. Ik werk er nog maar sinds januari en weet nog niet of ik in september opnieuw in deze school mag starten. Hoe doen jullie dit?

En dan de leerkrachten lager onderwijs vraag ik zowieso enkel voor de receptie, maar nu is mijn vraag. Moet ik de partners meevragen? Dat zijn allemaal mensen die ik niet ken en mijn ouders vonden het precies raar dat ik daarover twijfel

Kunnen jullie mij helpen? Wat doen jullie?

Bedankt!
Maika

maika
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 859

Femke
2-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 17:04:43

Hoi,

Ik ben ook kleuterjuf en ik snap je helemaal :)
Ik heb enkel de kleuterjuffen gevraagd voor ons dansfeest. Van de lagere school vragen we niemand, omdat die in een ander gebouw zitten en ik er erg weinig contact mee heb.

groetjes

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 17:22:23

Hoi,

ik had ook eerst dat probleem, maar wij geven nu voor mijn collega's (zowel kleuterjuffen als lagere school leerkrachten) en mijn vriend zijn collega's de week nadien een vat. Maar eerst wou ik ze ook vragen op avondfeest maar dan vonden mijn ouders en zijn ouders dat de partners meegevraagd moesten worden. Ik ben ook kleuterjuf en werk er sinds september en ik heb 90% kans om er te kunnen blijven!
Maar ik kan jou mening helemaal snappen hoor, zo dacht ik eerst ook.

Groetjes
Karolien

Anneleen
6-10-2012
 Meld misbruik16-5-2012 17:56:17