Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wedding blues ...

  15-5-2012 22:28:27
dames (en heren)
ik heb echt een beetje de wedding blues mijn proefkapsel staat nog niet op punt; zaterdag gaan we weer ze heeft me beloofd te proberen tot we iets hebben wat lukt.
moet best nog wat inkopen en dergelijke doen en ik ben helemaal in de stress geschoten...
:(
even een dipje hopelijk morgen weer met frisse moed ertegenaan!



veerle
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1120


Evelien
4-8-2012
 Meld misbruik16-5-2012 6:46:19

Soms lijkt het dat alles in duigen valt, denk dan wat je tegen je toekomstige wil zeggen die dag en dan zal het best wel beter gaan, want daar draait die toch om geloof ik !

laat het hoofd niet zakken, komt best wel in orde!
in ieder geval succes !
gr.
Evelien



Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2012 10:14:29

De moed niet laten zakken hé.Ik denk dat we allemaal wel een szo'n down momentje hebben gehad omdat sommige dingen niet mee zaten. Maar volgens mij zal de druk die dag zelf welwegvallen. En dan is alle stress van de voorbije weken vergeten.

Grtjs

Nadia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...