TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tine
19-5-2012
|
15-5-2012 20:25:12
Hoi Femke,
Heb je in de bloemenwinkel gezegd dat je jurk niet in-wit is? Toen ik in een bloemenzaak ging informeren naar de bruidsboeketjes, zei die mevrouw dat je moet opletten met wit. Zoals je zegt, wanneer je jurk niet in-wit is, dan kies je beter geen witte bloemen.
Maar natuurlijk moet je je gevoel volgen!! Je zal zowieso stralen in je jurk...
Veel succes nog met die latste voorbereidingen!!
Tine
|
|
sarah
17-12-2011
|
15-5-2012 20:48:23
Mijn bloemist zei het zelfde als bovenstaande. Indien geen wit wit kleed , moet je opletten met witte bloemen. Het kan idd vloeken, in de mate dat je kleed grauw/vuil kan tonen. Ik heb de bloemst zijn advies gevolgd en voor kleur gekozen. En nu hoor ik vaak bij de foto's als commentaar. "Das toch mooi dat zo een boeket afsteekt."
Nog veel plezier met de laatste loodjes ! Sarah
|
|
Sanne
11-8-2012
|
16-5-2012 7:37:47
Ik zie ook graag witte bloemen maar ik heb een cremekleurig kleed dus heb ik voor een tussenoplossing gekozen ik heb cremekleurige rozen en daardoor wit gipskruid zodat dat gipskruid echt mooi naar voor komt
|
|
Femke
2-6-2012
|
16-5-2012 11:04:55
Bedankt voor de reacties!
Ze hebben niet naar de kleur van mijn kleed gevraagd, maar mijn vriend stond erbij dus was misschien ook wat moeilijk :) Mijn kleed is ivoorkleurig, dus zeker niet wit wit... Ik wou super graag orchidieën in mijn boeket, en die bestaan volgens mij niet in een crémekleurige versie...Verder heb ik nog roosjes en staphanotus (dat ik ook in mijn haar ga steken). Nu ben ik echt aan het twijfelen, want het is wle mijn droomboekt, maar zou niet graag hebben dat mijn kleed dan 'vuil' lijkt!
|
|
Kelly
25-5-2012
|
16-5-2012 12:47:11
Mijn verloofde is het bruidsboeket gaan uitkiezen dus moet tot volgende week wachten om te zien wat die besteld heeft. Hij wist wel dat mijn kleed ivoor-kleurig was.
|
|
kim
26-5-2012
|
16-5-2012 14:28:33
ik zou het met de bloemiste bespreken en je kan toch ook een bloem of 2-3 kopen en deze tegen je jurk houden en zelf zien wat het effect is? I kvermoed dat het redelijk makkelijk op te lossen is door in je boeket ook iets van ivoor of cremekleurige bloemen te steken (gips of een ander klein bloemetje) eventueel wat extra groen erbij, en dan denk ik dat het al heel wat minder afsteekt tegen het kleed.
|
|
jkjkd
20-7-2013
|
16-7-2012 22:51:13
Weet iemand of stephanotus gemakkelijk te drogen is zoals rozen ?
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|