Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukkerij regio diksmuide

15-5-2012 14:23:24
hoi vandaag een berichtje voor de west- vlaamse bruidjes .
wie heeft er ervaring met verstraete grafics uit de esenweg diksmuide en carp officice diksmuide prijs /kwaliteit/ flexibiliteit/ vriendelijkheid?
of kan er mij iem nog een drukker aanrade?n in de buurt die kwaliteit heeft voor een scherpe prijs ?

Wij zijn er nog niet aan uit of we voor ons eigen ontwerp gaan of een bestaand kaartje .
voor eigen ontwerpen heb ik al op website's gekeken maar je start altijd met een basis kaart die je moet kiezen en daar het al . wij willen een langwerpig kaartje met 3 luik die open gaat int midden zodat het zwanehartje gesplist wordt int midden
meestal zijn 2 luik of vierkant enz enz

vroeger dacht ik dat eigen ontwerp goedkoper is maar als ik naar de prijzen kijk weet ik het zo nog niet wat is jullie ervaring hiermee ?

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1358

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-5-2012 15:55:13

Heyhey
Ik heb al veel positiefs gehoord van drukkerij Baert uit beveren-Leie (op 2 huizen van la Sposa Outlet). Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee maar misschien kan je daar ook eens polsen naar prijzen?
Groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-5-2012 15:59:38

en misschien ook eens horen bij digitaaldrukwerk.be? Horen bij CartaRosa

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 16:42:24

aja merci zal ik eens doen

lindsey
28-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 18:05:34

hey tima
ik ben ook van diksmuide en ik heb mijn uitnodigingen laten drukken bij drukkerij hollevoet in ichtegem Zeer vriendelijke mensen en goeie service

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 19:48:32

merci kga daar ook eens mijn licht opsteken

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik23-5-2012 11:14:43

Tima,

Verstraete is heel erg goed, maar kwaliteit heeft zijn prijs. Hij is geen digitale drukker wat ervoor zorgt dat alles een pak duurder ligt. Niettemin is hij top!

Ik zelf heb al een aantal keer samengewerkt met drukkerij Louwyck uit Oostende (zandvoorde).

Ik ontwerp zelf regelmatig kaartjes voor communie en dergelijke en ben daar steeds erg tevreden.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 12:03:46

@ marijke het zal dat dan zijn wij hebben nooit geen offerte kunnen vragen bij verstraete van de geboorte kaartjes want mijn zoontje was daar 3 weken te vroeg zij hadden juist ons ontwerp om een offerte op te maken dus ipv offerte direct laten drukken toch wat verschoten van de factuur nadien maar zoals gezegd heel goede service en alst overal die prijs is ga ik zeker terug maar als ik de zelfde kwaliteit kan krijgen voor minder

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik24-5-2012 8:35:23

Voor een kaart kan je gerust ergens anders gaan kijken. Pas op, offset druk geeft sowieso betere kwaliteit, maar op het formaat van een kaart is dat voor mensen die er niet echt veel van kennen niet echt zichtbaar.

Een goede digitale drukker zal je beter kunnen helpen voor een betere prijs.

Heb je je kaartje zelf ontworpen? Ben wel benieuwd :-)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 10:28:01

dat was de bedoeling maar verloofde is maar niet in gang te krijgen :( kversta wel dat zijn hoofd de laatste tijd er niet naar toe staat (zijn vader is 11/4 plots overleden) maar het begint nu toch wel te dringen + ik wilde al een 1ste ontwerp zien in maart het enigste dat ik al had gezien was een ruwe bic schets maar was volledig hetgeen ik wilde en mijn kopje staat natuurlijk nu op dat . khoop nu met vanmidag naar de drukker te gaan dat we iets kunnen overeen komen .Mijn huwelijksthema is zwaan en ik had zo graag mijn zwaantjes op mijn kaartjes had ; Nu ik heb al in boeken gekeken maar nog niets gevonden en zeker niet met een zwaan op (of tzijn van die fotootjes )
Nu moesten de zwaantjes niet gaan ga ik voor het minimalisme in mijn huwelijkskleuren of zo
Dit is +- de zwaantjes dat ik wil (wel andere kleuren en iets minder druk in een lang werpig kaartje met de opening int midden dus via het hartje naar binnen kijken ) http://www.dfrostdesign.co.uk/wedding-stationery/orderi...

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik24-5-2012 10:34:59

heel mooi Tima, maar waarschijnlijk niet zo makkelijk om te maken.
Spijtig om te horen van de verloofde zijn vader, moet verschrikkelijk zijn om dat nu plots mee te maken (dat is het altijd trouwens).

Met de schets die je hebt zal de drukker wel iets kunnen doen hoor denk ik. Of is het de bedoeling dat jullie zelf ook het digitale ontwerp maken?

Ik wens je veel succes toe!

ps: ben gisteren naar de Diaken geweest, en hij had blijkbaar een goede dag. Alles wat ik wilde verkrijgen is gelukt :-) Ik moet wel onze ondertrouw bij hem doen.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 10:39:53

dan heb je idd geluk . kmoet nog eens bellen om langs te gaan we zien wel .
Normaal ging vriend alles doen (was grafisch ontwerper van opleiding) dan gewoon binnen geven, bewerken and that's it maar kdenk nu dat de drukker zijn werk zal zijn , tenzij we iets in de boeken vinden natuurlijk

Sara

Meld misbruik27-5-2012 21:29:50

Mijn man heeft ons huwelijksconcept volledig uitgewerkt.
Samen hebben wij een zaak in grafisch ontwerp in Brugge en sinds een aantal jaar hebben wij een afzonderlijke lijn in gelegenheidsdruk (www.alakaart.be).
Wij hebben al meerdere trouwkoppels geholpen met de uitwerking van hun ideeën zodat ze toch een persoonlijke uitnodiging en eventueel een volledig huwelijksconcept hebben waar zij oorspronkelijk voor gekozen hebben.
Ook werken wij met een vaste drukker, waardoor al deze zaken uit jouw handen wordt genomen. Als bruid-in-spe heb je wel nog andere zaken te regelen dan bij verschillende drukkers langs te moeten gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info