Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

adressen uitnodigingen

15-5-2012 8:32:11
Hey mede-bruidjes,

ik wil beginnen aan het schrijven van de omslagen voor de uitnodigingen, maar ik zit met een paar vragen.
- Als je een koppel hebt met kinderen die ook uitgenodigd zijn schrijf je dan familie ... of de namen van het koppel en achteraan en kinderen?
- bij gast waarvan je niet weet wie hij als partner gaat meebrengen schrijf je dan gewoon en partner?
- mijn enveloppen zijn vierkant. Moet ik dan de adressen in het midden schrijven, want heb niet veel plaats om spatie te laten.
- Als je de uitnodigingen persoonlijk gaat afgeven moet je dan ook het volledig adres opschrijven of alleen de namen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

sarah
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1000

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 8:44:15

Ik ga volgen want binnen paar weekjes begin ik ook aan dit werkje...
Ik denk bij het afgeven, dat ik gewoon Meneer en Mevrouw Naam-Naam ga zetten.
En bij kindjes zou ik Familie 'Naam' zetten, maar wij hebben geen kindjes om uit te nodigen...

Veel succes!

Maken jullie trouwens stickertjes met jullie afzendadres voor de achterzijde?
Of ook gewoon schrijven?

groetjes

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 10:35:12

Wij doen het zo:
Dhr. & Mevr. (X) Naam
(ev. kinderen zetten wij in het lijntje eronder: Jan, Mieke en Klaas)

Als er mensen zijn waarvan wij weten dat ze geen partner hebben dan nodigen wij ze niet uit met partner dus gewoon:
Dhr. Stijn Janssens

Als we de naam van de partner niet weten
Dhr. Stijn Janssens en partner

Als wij de uitnodigingen gaan afgeven dan zetten we er geen adres op

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 10:36:15

Wij hebben veel koppels met kinderen, bij ons is het dan gewoon, familie X en Y, ipv Mr en Mevr X &Y.

Wij hebben ook gewoon en partner bijgeschreven, zo zijn er collega's van mijn man die hij uitnodigd (ik niet want ik werk niet, ik ben thuisblijfmama) en dan zet ik gewoon Mr X en partner.

Juist opletten als je enveloppen echt vierkant vierkant zijn, dus bvb 12 op 12 dan moet je dubbel frankeren, heb het gehad met mijn geboortekaartje, je hebt er ook die vierkant lijken maar het niet zijn, dus bvb 12 op 12.4cm, die moet je dan weer niet dubbel frankeren, zeker eens meten voor je opstuurt:-) En de adressen gewoon schrijven wat het mooiste oogt.

Kaartjes die wij persoonlijk afgaven zijn ook met adres maar eigenlijk hoeft dat niet.

Groetjes Marijke

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 14:34:18

Ik ben aan de laatste enveloppen bezig.Ik schrijf gewoon de voornamen van de mensen erop als we ze gaan afgeven. Als er kinderen bijzijn, dan schrijf ik erbij "en kinderen". Als we ze moeten opsturen schrijven we de volledige naam en het adres.
Ik hou niet van de stijve bedoeling van Dhr en Mevr.

Groetjes
Anneken

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik15-5-2012 15:56:36

Ik neem het allemaal niet zo nauw met de etiquette hoor :-) Ik schrijf gewoon de namen: bv. Wesley & Silke; Bomma & Bompa... Past meer bij ons :-)

Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 17:41:50

Aan Sandra: Wij hebben een mooie stempel laten maken met ons afzendadres (in het zelfde lettertype als onze uitnodiging).

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 18:35:16

Hey,

Wij hebben het ook persoonlijk gehouden. Eerst de voornamen van de volwassenen dan komma de namen van de kinderen bv David en Sophie, Jordy, Dario als we ze persoonlijk afgaven (90% hebben we ook allemaal weg gedaan) en die paar dat we op de post deden. De familienamen en dan de voornamen en dan ook weer na de komma gewoon de kids. Onze uitnodigingen zijn ook vierkant en ik schreef ze gewon in het midden.

Groetjes Sophie

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 21:27:08

Bedankt voor de reacties dames!!! Ga er morgen eens aan beginnen. @sandra: ik denk dat ik ons adres met de hand ga schrijven. Nog veel plezier met de voorbereidingen allemaal!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 8:28:21

Oh...een stempel was ook handig geweest :-)
Ik denk dat ik ook ga schrijven...
Succes allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info