TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
15-5-2012 8:44:15
Ik ga volgen want binnen paar weekjes begin ik ook aan dit werkje... Ik denk bij het afgeven, dat ik gewoon Meneer en Mevrouw Naam-Naam ga zetten. En bij kindjes zou ik Familie 'Naam' zetten, maar wij hebben geen kindjes om uit te nodigen...
Veel succes!
Maken jullie trouwens stickertjes met jullie afzendadres voor de achterzijde? Of ook gewoon schrijven?
groetjes
|
|
Shibby
3-8-2012
|
15-5-2012 10:35:12
Wij doen het zo: Dhr. & Mevr. (X) Naam (ev. kinderen zetten wij in het lijntje eronder: Jan, Mieke en Klaas)
Als er mensen zijn waarvan wij weten dat ze geen partner hebben dan nodigen wij ze niet uit met partner dus gewoon: Dhr. Stijn Janssens
Als we de naam van de partner niet weten Dhr. Stijn Janssens en partner
Als wij de uitnodigingen gaan afgeven dan zetten we er geen adres op
|
|
Marijke
6-7-2012
|
15-5-2012 10:36:15
Wij hebben veel koppels met kinderen, bij ons is het dan gewoon, familie X en Y, ipv Mr en Mevr X &Y.
Wij hebben ook gewoon en partner bijgeschreven, zo zijn er collega's van mijn man die hij uitnodigd (ik niet want ik werk niet, ik ben thuisblijfmama) en dan zet ik gewoon Mr X en partner.
Juist opletten als je enveloppen echt vierkant vierkant zijn, dus bvb 12 op 12 dan moet je dubbel frankeren, heb het gehad met mijn geboortekaartje, je hebt er ook die vierkant lijken maar het niet zijn, dus bvb 12 op 12.4cm, die moet je dan weer niet dubbel frankeren, zeker eens meten voor je opstuurt:-) En de adressen gewoon schrijven wat het mooiste oogt.
Kaartjes die wij persoonlijk afgaven zijn ook met adres maar eigenlijk hoeft dat niet.
Groetjes Marijke
|
|
Ann
21-7-2012
|
15-5-2012 14:34:18
Ik ben aan de laatste enveloppen bezig.Ik schrijf gewoon de voornamen van de mensen erop als we ze gaan afgeven. Als er kinderen bijzijn, dan schrijf ik erbij "en kinderen". Als we ze moeten opsturen schrijven we de volledige naam en het adres. Ik hou niet van de stijve bedoeling van Dhr en Mevr.
Groetjes Anneken
|
|
Nicky
1-1-2023
|
15-5-2012 15:56:36
Ik neem het allemaal niet zo nauw met de etiquette hoor :-) Ik schrijf gewoon de namen: bv. Wesley & Silke; Bomma & Bompa... Past meer bij ons :-)
|
|
Charlotte
18-8-2012
|
15-5-2012 17:41:50
Aan Sandra: Wij hebben een mooie stempel laten maken met ons afzendadres (in het zelfde lettertype als onze uitnodiging).
|
|
sophie
14-7-2012
|
15-5-2012 18:35:16
Hey,
Wij hebben het ook persoonlijk gehouden. Eerst de voornamen van de volwassenen dan komma de namen van de kinderen bv David en Sophie, Jordy, Dario als we ze persoonlijk afgaven (90% hebben we ook allemaal weg gedaan) en die paar dat we op de post deden. De familienamen en dan de voornamen en dan ook weer na de komma gewoon de kids. Onze uitnodigingen zijn ook vierkant en ik schreef ze gewon in het midden.
Groetjes Sophie
|
|
sarah
18-8-2012
|
15-5-2012 21:27:08
Bedankt voor de reacties dames!!! Ga er morgen eens aan beginnen.
@sandra: ik denk dat ik ons adres met de hand ga schrijven.
Nog veel plezier met de voorbereidingen allemaal!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
16-5-2012 8:28:21
Oh...een stempel was ook handig geweest :-) Ik denk dat ik ook ga schrijven... Succes allemaal!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|