Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zijn slakkengangetje..;

  14-5-2012 20:34:29
Efkes wakker geschrokken... nog 95 dagen en we moeten nog altijd onze uitnodigingen laten drukken!!! En dan nog 2 verlengde weekends in het vooruitzicht... oei! Het ontwerp is min of meer af. Dus efkes de knopen doorhakken en proberen nog naar de drukker deze week!
Zijn er nog mensen die in aug trouwen en nog geen uitnodigingen hebben verstuurd?

Karen
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1272


Titia
28-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:41:23

Hallo Karen,

Naar mijn normen ben je niet laat :)

Wij trouwen eind juli en gaan onze uitnodigingen eind mei versturen.

Een vriendin trouwt eind juni en we hebben haar uitnodigingen ook nog niet ontvangen. Dit is mss toch wel een beetje laat.

Maar jij hebt wel nog wat tijd :)

Groetjes!



Karen
18-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:51:31

oef, ik kreeg het al efkes warm!



an
11-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 20:56:45

Hallo,

Wij trouwen 11 augustus en onze uitnodigingen zijn nu binnen voor een proefdruk. Dus nog niet panikeren? je hebt nog wel wat tijd.

Ze zeggen toch 6 tot 8 weken opvoorhand pas versturen dus...

Groetjes Ann



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 21:00:47

Hey Karen,

Dat lukt best nog hoor. Wij trouwen in juli en hebben die van ons al wel in januari weggedaan. Dat was na het vastleggen van zaal, kerk en gemeentehuis. Maar wij hebben dat al zo vroeg gedaan omdat we er rekening mee wilden houden dat er al veel mensen hun vakantie zouden boeken en ze daarom dan niet aanwezig zouden kunnen zijn. We hebben het geluk gehad dat op 6 uitzonderingen na iedereen wel aanwezig kunnen zijn.
Maar het is normaal inderdaad wel de gewoonte van 3 maand op voorhand in onze regio.

Groetjes Sophie



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 0:07:36

Wij hebben deze week onze uitnodigingen gekregen en willen ze binnen twee weken opsturen en uitdelen :) je bent dus nog op tijd hoor!



Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 17:50:03

Wij trouwen ook 18 augustus en zijn ook aan de afwerking van het ontwerp bezig. De bedoeling is om onze uitnodigingen begin juni te versturen. Hopelijk lukt dat... Ik begrijp de stress :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info