Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe noteren op de uitnodigingen?

  14-5-2012 10:43:04
Hoikes,

?Mijn vriend zijn papa is jammer genoeg al 2 jaar gestorven,
Maar hoe zet je dat op de uitnodigingen?
Sofie & Tom
geven elkaar hun Ja - woord op zaterdag 1 september 2012
om 14u00 in.......... te.........
Dit melden u ook hun ouders:
Mr.- Mvr...............&.................(mijn ouders)
Mr.- Mvr...............(+) &................(zijn ouders), zet je dan een kruisje bij de overleden vader of enkel de naam van de moeder? En die vriend van zijn moeder? Komt hij dan in de plaats of noteer je hem er gewoon bij?
Ik weet niet hoe we het best doen.
Groetjes Sofie.

sofie
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1408


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik14-5-2012 10:45:02

wij hebben alleen de naam van de moeder staan. ook omdat het een hele ingewikkelde situatie is. Kruisje kan je ook doen.



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 11:11:08

Wij plaatsen de namen van de ouders niet, vonden dit iets te ouderwets (iedereen zijn zin natuurlijk, alle respect voor de mensen die het wel erop zetten)



Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik14-5-2012 11:28:28

Wij zetten de namen van de ouders er niet op met dezelfde reden als Stefanie. Als je het wel wil doen, zou ik ook je papa erbij zetten met een kruisje.



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 13:06:33

Hier ook geen namen van de ouders...
Heb daar zelfs niet over nagedacht...
ik zou ook gaan voor het kruisje, kwestie van hem niet te vergeten :-)



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 13:56:46

Ik zou geen naam met een kruisje nemen, het is niet mogelijk voor een overleden persoon om iets te melden, lijkt mij. In jullie plaats zou ik alleen de naam van de moeder plaatsen. Ofwel de tekst van jullie uitnodigingen aanpassen, zodat de ouders niet langer een 'actieve rol' hebben?
Wij zelf plaatsen geen namen van ouders, ook omdat wij dat ouderwets vinden (en alles zelf betalen).



Evi
18-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 14:42:29

heyla Sofie!

Wij hebben de ouders er wel op vermeld en niet omdat ze ons feest betalen ofzo want dat doen we zelf, vind het ook zeker niet ouderwets, maar wij hebben er bijgezet:
"onze fiere ouders:...." ipv dit melden ook onze ouders
en dan kan je je schoonpapa zijn naam eventueel wel met kruisje ofzo bijzetten.
het is en blijft zijn vader natuurlijk...
liefs,
Evi



Liesbeth
21-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 16:58:33

Hallo Sofie,

Wij gingen eerst ook niet de namen van de ouders op de uitnodiging zetten, maar mijn mama is in oktober gestorven, en ze keek zo uit naar onze trouw, dat we ze er wel bijgezet hebben. Bij ons staan ze aan de linkerkant van de uitnodiging vermeld als: Delen mee in de feestvreugde: namen ouders en namen schoonouders. Bij mijn mama staat dan een kruisje erbij. De reacties hierop waren heel positief. Iedereen vond het heel tof dat we haar er bij hebben gezet. Zo is ze er ook een beetje bij.



Ellemieke

 Meld misbruik14-5-2012 21:21:34

Sofie,

al eens de vraag aan je schoonmoeder gesteld?

E.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info